30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Beställde genast Lilla stora syster. H säger ofta när hon är upprörd att "du ska bara vara min mamma, inte Ns mamma". Tror hon behöver lite hjälp att bearbeta det... Tack för bra tips!
Beställde genast Lilla stora syster. H säger ofta när hon är upprörd att "du ska bara vara min mamma, inte Ns mamma". Tror hon behöver lite hjälp att bearbeta det... Tack för bra tips!
Underbart Assar!
Härligt Mippe, klart ni måste köpa en snopp åt lillsyrran
Grattis Ellie! Skönt att allt är bra nu!
Oj, tänder redan? N har inte visat några sådana tendenser alls .
Står i telefonkö på 1177, gipset är knäckt igen...
N är sju mån och har inga tänder...
Imorgon provar vi var akuten istället för vanliga sjukhuset, kanske är de bättre på att få gips att hålla på barn?
Ellie: H fick båda gipsen på akuten i Kungälv, idag var vi på Östra och de fyllde bara på ett extra lager gips, som förstärkning. 20 min var vi där allt som allt, suverän service!
Assar: Ja, imorgon har det gått en vecka iaf, idag fick hon en såndär sula med kardborreband. De hade avklippta i olika storlekar där, på vanliga akuten hade de ju bara vuxenstorlekar...
Dagens H-citat: "Vi ska gå på buffé-restaurang och äta tre gånger, för jävlar vad hungriga vi kommer bli när vi ätit en gång". När hon lekte bredvid Nils...
Ellie: Jag hade en plyschoverall på H när hon var sådär liten...