Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

N är en klätterapa! han kan fortfarande inte krypa med tog sig idag efter en hel del stånk och stön uppför vå trappsteg till badrummet. Så nöjd! Nu försöker han häva sig upp på massor av saker men det är inte så lätt när han egentligen inte kan varken stå eller sitta Jobb och slit!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Knasigt det där med kön, jag var ju säker på att N var en tjej

N ställde sig upp mot en fåtölj idag, jag som trodde att han skulle krypa eller sitta först . Han ålar ju bara

• Piggley Wink

Fiji: Ja, han beundrar verkligen sin storasyster, ingen är så spännande och lustfylld som hon. Han ler beundrande så fort han ser henne trots att han får en del tjuvnyp. Jobbigt med krämpor, det är verklien tur att man vet att de går över, tänk att alltid må som tex jag gjorde andra graviditeten. Då hade jag verkligen blivit galen! När är det dags, det var ju liksom igår du plussade så jag har ingen riktig koll Skäms. Härligt att allt så g bra ut på ul.

Lena: Fy för våtvämande grötomsla mitt i sommarvärmen . Tyvärr önskar jag er inte 10 grader och regn nästa vecka för vi ska till Kolmården på tisdag Lite lagom varmt och uppehåll skulle passa oss bättre

Snart dags för andra varvet på stranden, vi var där på förmiddagen och badade och fiskade krabbor. 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Fio. Jag bet sönder ett vinglas när jag var liten, pappa hade ett fasligt jobb med att pussla ihop det och se att ingen bit fattades. Då var det lugnare när jag gick och sjöng med två Duralexglas i händerna och "klappade takten" med glasen Då var det ju inget glas i munnen iaf, och inga vassa skärvor

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Haha, N ställer sig ju mot allt men har inte fattat hur man sätter sig. Skulle nog gärna vilja för att få händerna lediga att greja med, men hamnar i nån slags halvliggande pose. Då får han iaf en arm fri och tycker själv att han är rätt cool

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Lycklig: Tror jag läst i UJtråden att om man har barn med sig är det inga problem att ta med vagn, om man inte har det så måste man packa upp vagnen ur originalfötpackn. Det finns en Travelbag att stoppa den i istället för att skydda den.

• Piggley Wink

Milla: Passa på att vila lite också!

Vi har varit på Tinnerbävksbadet här i Linköping idag. Som de hardcore-badare vi är så var vi såklart där 10 min innan de öppnade. Tyvärr hade vi läst fel så det var bara utebadet som öppnade då, så vi badade såklart en timme ute tills inomhusbadet öppnade . Hela familjen njöt, H älskar vattenrutchbanor och N älskar vågmaskiner och forsar, härligt!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8