llotta skrev 2013-02-19 09:58:26 följande:
Hestia - bäst att stoppa innan tycker jag, åtminstone med "standardstoppning", sen fyller jag på med extra om jag vet att det behövs. Angående natten beror det ju helt enkelt på hur ofta du vill byta (och huruvida bebisen bajsar på natten också vilket säkert är fallet i början), är det bara kiss kan jag tänka mig att det behövs mer än ett om den ska hålla en hel natt!
Vi pottränar för fullt! Så kul. A är drygt 22 månader och har fattat galoppen (inte på natten dock). Vi kör blöja på dagis/ute/vid vila och trosor i övrigt och har två blöta sen i fredags (inklusive gårdagens på fsk) och både är i samband med vila! Vi har bestämt att vi kör blöja på fsk iaf den här veckan ut, nästa vecka är det lugnare där då det är sportlov så då har de lite mer tid att hålla kolla på henne. Till dess fortsätter jakten på tillräckligt små trosor. Lättare sagt än gjort kan jag säga...
kapp-ahl har små trosor i stl 86-92. briefs tror jag de kallade dem. Såna har vi till sonen som är liten o smal även om han är snart fem
Sen har vi köpt yttepyttesmå kalsonger på la-redoute, kolla om de har trosor också? kalsongerna fanns ned till stl 81, och de var inte blöjanpassade vilket mindre storlekar i svenska butiker ofta är!