Tygblöjetråden 24
Betula- jag sköljer i badkaret med duschen.
Betula- jag sköljer i badkaret med duschen.
llotta - de är trevliga o ha att göra med också när man har frågor, har fått snabba och utförliga mailsvar. En gång fastnade mina blöjor i tullen o paketet dröjde, men de andra tre gångerna jag beställt från UK har paketen kommit nästan lika snabbt som från sverige!
Bg:s originalinlägg plus en bamboobooster har jag kört när det behövts mycket!
Jo, det är dem jag har petite dessous bambuinlägg. De har jag köpt från barnshop.
Om ledsna kardborrar går att fixa till vet jag inte Jag slängde ut våra äldsta och mest slitna bg för ett tag sen, de fäste knappt. Fast det var mest för att tabsen var slitna och rullade upp sig, även om själva kardorren också såg riktigt trist ut, de nya tabsen är ju bättre och kanske håller längre?!
Nu har jag också hämtat ut mitt paket med real easy nappies. Såå fina Har totalt 13 av dem nu, skulle behöva några fler om vi går över på dem på heltid, men jag avvaktar lite. Har ju fått så sjukt bra pris på dem jag köpt (6 stycken där ja% köpte 2 o betalade för 3, dvs 33% rabatt och så de senaste 7 med 50% rabatt), man blir ju van
Vi är uppe i 3,5 år nu många blöjor blir det...
Och bumgenious finns med knappar nu oxå!
real easy köpes med fördel av babykind i uk, se länk på första sidan av tråden. Mycket trevlig personal, snabb service, bra priser. Och en superbra blöja, jag är helnöjd. Igår höll inte blöjan fullt ut, men det var mer vårt fel än blöjans