• Eshack

Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6

Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6

Hänger du i 30+ trådarna och känner att det är dags starta ditt nya liv?
    Då har du kommit till rätt tråd. Här har vi full fokus på seriös peppning för satsningar för bättre hälsa, balans i själen och snyggare form. Inte för att vi inte redan är sjukt snygga så klart...

Helt ok att deppa också när det inte riktigt blir som vi vill - då ställer vi andra upp med tröstkramar, hejjarop eller en välriktad spark "där bak".

KÖR HÅRT NU TJEJER!!!

Del 6, tiden går fort när man har roligt!
  • Svar på tråden Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6
  • Mosing

Det blir närakuten nu på fm. Inte mkt sömn i natt. Feber, gruvligt ont i svalget och ena örat. Misstänker öroninflammation.

• asap

Mosing - Stackare! Hoppas du får hjälp snabbt!

Jag har också ont i halsen, men det känns ungefär som normalt terminsstart-tillstånd, så jag låter mig inte knäckas av det!
    Däremot roar jag mig med årets julklapp från jobbet: aktivitetsarmband.
    Är det någon här som har ett? Jag satte på mig det igår kväll, men jag är inte såld än. Tog av det när jag skulle sova, men det ska man ju egentligen inte.
    Jag älskar att studera statistiken över mina springturer reggade med springappen, men jag är inte säker på att jag vill ha konstant övervakning och statistik så här.. Jag provar ett tag så får vi se vad jag tycker.

Har även gjort pass nr3 med friskisappen, just nu passar det mig perfekt med hemmaträning, så tidsoptimerande!

• Mosing

Det var halsfluss. Inte så otippat kanske eftersom T hade två vändor scharlakansfeber under december. Undrar hur länge jag gått med streptokockerna? Läkaren tog inte ens något prov, han tittade bara och sa "det är illa" Penicillinkur påbörjad. Hopp om livet!

• Snowgirl

Mosing, Usch vad jobbigt att du är sjuk. Hoppas att penicillinet gör sitt jobb snabbt nu.

asap, Jag är skeptisk till de där armbanden. Jag skulle nog bli tokig med ett vibrerande armband som säger till mig att röra på mig. Fast ibland skulle det nog behövas Oskyldig

Jag öppnar en ny tråd i den stängda gruppen. Jag blir totalt identifierad om jag börjar skriva om mina träningsvanor här. 

• Snowgirl

Piggley, Ingen aning faktiskt. Jag valde att inte länka eftersom det finns två versioner av familjeliv. Tänkte att det blir bara knas. Du kan gå in på familjeliv via webläsaren annars. Då hittar du alla trådar inom gruppen och kan favorita den-

• Resande

Aj då ligger denna tråd öppen. Trodde den låg under vanliga samlingstråden..

Svar på tråden Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6