Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6
Det blir närakuten nu på fm. Inte mkt sömn i natt. Feber, gruvligt ont i svalget och ena örat. Misstänker öroninflammation.
Mosing - Stackare! Hoppas du får hjälp snabbt!
Jag har också ont i halsen, men det känns ungefär som normalt terminsstart-tillstånd, så jag låter mig inte knäckas av det!
Däremot roar jag mig med årets julklapp från jobbet: aktivitetsarmband.
Är det någon här som har ett? Jag satte på mig det igår kväll, men jag är inte såld än. Tog av det när jag skulle sova, men det ska man ju egentligen inte.
Jag älskar att studera statistiken över mina springturer reggade med springappen, men jag är inte säker på att jag vill ha konstant övervakning och statistik så här.. Jag provar ett tag så får vi se vad jag tycker.
Har även gjort pass nr3 med friskisappen, just nu passar det mig perfekt med hemmaträning, så tidsoptimerande!
Det var halsfluss. Inte så otippat kanske eftersom T hade två vändor scharlakansfeber under december. Undrar hur länge jag gått med streptokockerna? Läkaren tog inte ens något prov, han tittade bara och sa "det är illa" Penicillinkur påbörjad. Hopp om livet!
Mosing, Usch vad jobbigt att du är sjuk. Hoppas att penicillinet gör sitt jobb snabbt nu.
asap, Jag är skeptisk till de där armbanden. Jag skulle nog bli tokig med ett vibrerande armband som säger till mig att röra på mig. Fast ibland skulle det nog behövas
Jag öppnar en ny tråd i den stängda gruppen. Jag blir totalt identifierad om jag börjar skriva om mina träningsvanor här.
Så där nu finns en ny tråd i gruppen Väl mött!
Toppen Snowgirl!
Kan man hitta dit från appen?
Piggley, Ingen aning faktiskt. Jag valde att inte länka eftersom det finns två versioner av familjeliv. Tänkte att det blir bara knas. Du kan gå in på familjeliv via webläsaren annars. Då hittar du alla trådar inom gruppen och kan favorita den-
Aj då ligger denna tråd öppen. Trodde den låg under vanliga samlingstråden..
Mosing hoppas du mår bättre idag.