• Eshack

Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6

Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6

Hänger du i 30+ trådarna och känner att det är dags starta ditt nya liv?
    Då har du kommit till rätt tråd. Här har vi full fokus på seriös peppning för satsningar för bättre hälsa, balans i själen och snyggare form. Inte för att vi inte redan är sjukt snygga så klart...

Helt ok att deppa också när det inte riktigt blir som vi vill - då ställer vi andra upp med tröstkramar, hejjarop eller en välriktad spark "där bak".

KÖR HÅRT NU TJEJER!!!

Del 6, tiden går fort när man har roligt!
  • Svar på tråden Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6
  • Mrs Firren

Fantastiskt bra jobbat Asap!! Mersmak?

• asap

Firren - Ja, faktiskt. Nu är jag klar med klassikern och Tjejmilen, nu behöver jag hitta något annat som peppar mig att träna. Jag har insett att lagom utmaning/tävling får fart på mig.

• Kate Lynn

Jag tyckte Mosings insektslunch var lite spännande! Jag är inte så sugen kanske, men det kommer komma allt mer så det är nog bara att vänja sig. ???? Jag tycker att det är lika konstigt, och äckligt, att äta kräftor och räkor. Med deras ben och ögon och bajssträngar och hjärnor. Ser inte riktigt någon gigantisk skillnad mellan att äta det och att äta grillade larver.

Asap - Asbra!!! Du ska vara precis så toppennöjd som du är!

Jag hittade foton från min möhippa (2005) idag. Om jag bara hade fattat hur sjukt snygg jag var! Magtröjor och hotpants säger jag bara, varje dag! Smal, vältränad, rynkfri och med bra mycket vitare tänder (!). Och liksom lite mindre ringar under ögonen...

• Mosing

Kate, om 10 år säger du samma sak om idag... Passa på och njut och var nöjd!

Svar på tråden Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6