• Eshack

Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6

Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6

Hänger du i 30+ trådarna och känner att det är dags starta ditt nya liv?
    Då har du kommit till rätt tråd. Här har vi full fokus på seriös peppning för satsningar för bättre hälsa, balans i själen och snyggare form. Inte för att vi inte redan är sjukt snygga så klart...

Helt ok att deppa också när det inte riktigt blir som vi vill - då ställer vi andra upp med tröstkramar, hejjarop eller en välriktad spark "där bak".

KÖR HÅRT NU TJEJER!!!

Del 6, tiden går fort när man har roligt!
  • Svar på tråden Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6
  • asap

snow - Jag fattar ingenting. Nu när vi gjort alla moment i klassikern trodde jag att jag skulle mötas av jubel och fyrverkerier när jag loggade in. Istället möts jag av "16 dagar kvar tills: Extra simmoment". Huh? Jag har ju redan simmat. Ska jag behöva göra det igen? But why? Jag vill inte simma mer, jag vill ha medalj eller nåt!

• Mosing

Sådär ja, nu är jag inte gravid längre och träningen kan börja! Typ, snart, lite försiktigt 2,5 dygn efter fl skulle jag gå raskt med vagnen till T-banan (ca 900 m) tänkte jag. Hmm, insåg efter knappt 100m att jag fick ta ett senare tåg Mammamage-övningar och promenader får det bli till en början för att få tillbaka denna kropp i brukbart skick. Skulle gärna styrketräna rygg/axlar, får se om det kan bli av på nåt sätt.

• Resande

Mosing man får komma ihåg att graviditet och förlossning är rätt tufft för kroppen så någon sprint ska man nog inte ge sig på i början.

Segt att komma igång igen efter tre veckors uppehåll. Det har varit diverse sjukdomar och annat som satt stopp. Jag har ont i fogarna igen också så får ta det lite lugnt till en början. Är lite fascinerad att jag ändrat kroppsform på bara några månaders styrketränade (noll kondition). Alla kläder är för stora och plötsligt kommer jag i de minsta kläderna från tiden innan barn (det lilla jag har sparat)!

• Mosing

Resande, häftigt! Ja, styrketräning är bra. Och kul när man kommer in i det tycker jag. Efter jul ska jag köra med pt på gymmet ngr ggr iaf. Hur mår du i övrigt?

• Resande

Mosing det är inte så bra. Allt socialt är kul men ger mig hemsk ångest efteråt. Vet inte varför. Får nog ringa läkaren för att öka dosen på medicinen.

Vad roligt med pt på gymmet.

• Mosing

Resande, usch då. Se till att ringa läkaren direkt tycker jag, varför vänta på att må bättre?

• Galia
    Mosing skrev 2014-10-14 19:22:20 följande:

Jag kommer fråga i morgon...

Svar på tråden Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6