• Anonym (förmögen)

Här håller vi rika föräldrar till

Själv går vi i tankarna på om vi ska köpa en volvo XC60 eller en BMW X5

Vi pratar också om inredning och mode här.

• Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till
  • mosterYster
    MsMagnolia skrev 2010-03-03 20:45:47 följande:
    vad är isåfall att ha en restaurang i närheten som kör ut alla möjliga olika sorters mat???
    Nja, imponerar inte på mig faktiskt. Jag är så bortskämd själv. Jag kan få ungefär vilken sorts mat jag vill hemkörd, alla dagar i veckan fram till sent på natten. Finns massor av olika restauranger att välja på.

Vi har utmärkt utkörningsmat här helt enkelt! Dock föredrar jag att laga själv.
  • mosterYster
    lokisse skrev 2010-03-03 20:49:18 följande:
    vi far ny bil om nagra mandaer da har vi tre bilar ett tag...
    Och vem tror du att du är då?

Drottning fucking Silvia???

*vill också ha en egen bil*
  • lokisse
    mosterYster skrev 2010-03-03 21:01:59 följande:
    Och vem tror du att du är då? Drottning fucking Silvia???*vill också ha en egen bil*
    stackars lilla du!
    Difficile est saturam non scribere
  • tiger85

O så blev tråden om de rika en sandlådetråd pga detta svartsjuka land!

Måste dock hålla med om att det känns lite som ett påhopp på den andra tråden med fattiga när det e nästan samma rubrik... O de har iaf en bra ts...
    Här vetetusan om det e en seriös ts... men diskussion fick h*n iaf...

*Josefine 050314 & Denise 081112*
  • MsMagnolia
    mosterYster skrev 2010-03-03 21:00:48 följande:
    Nja, imponerar inte på mig faktiskt. Jag är så bortskämd själv. Jag kan få ungefär vilken sorts mat jag vill hemkörd, alla dagar i veckan fram till sent på natten. Finns massor av olika restauranger att välja på.Vi har utmärkt utkörningsmat här helt enkelt! Dock föredrar jag att laga själv.
    Det var ju dig jag syftade på! Försökte vara lite ironiskt rolig, därav -smileyn. (Råkade minnas att du skrev det i en tråd om pizza för ett tag sedan...)
  • Anonym (jag)
    MickeN1973 skrev 2010-03-03 19:24:06 följande:
    Har ni stil och klass också?
    Absolut inte, inte jag i alla fall. Stil och klasslös med djävligt rik
  • Anonym (arving)

Nu när tråden är tillbaka under känsliga rummet så kanske det vore möjligt att återgå till mer seriösa ämnen? Annars hamnar den i sandlådan men det var kanske ts avsikt

• Anonym ($$$$)

nar raknas man som rik da?

• Anonym
    Anonym ($$) skrev 2010-03-03 22:07:47 följande:
    nar raknas man som rik da?
    Om man har några hundratusen kronor på sparkontot.. Ännu mera på banken.. Ett väl betalt jobb med mist 40.000 i ingångslön... MINST 3 bilar från 2009 och nyare.. En stooooe villa med många rum... En hund och helst en hästgård..
  • lokisse
    Anonym skrev 2010-03-03 22:11:38 följande:
    Om man har några hundratusen kronor på sparkontot.. Ännu mera på banken.. Ett väl betalt jobb med mist 40.000 i ingångslön... MINST 3 bilar från 2009 och nyare.. En stooooe villa med många rum... En hund och helst en hästgård..
    gillar inte hundar och är alergisk mot hästar
    Difficile est saturam non scribere
Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till