Här håller vi rika föräldrar till
Själv går vi i tankarna på om vi ska köpa en volvo XC60 eller en BMW X5
Vi pratar också om inredning och mode här.
Själv går vi i tankarna på om vi ska köpa en volvo XC60 eller en BMW X5
Vi pratar också om inredning och mode här.
Varför hotar du mig till livet så fint och symboliskt? Är det nåt fel på dig på riktigt?
Men nu en seriös fråga: Jag och min tös börjar tänka oss att skaffa barn. Den vaga paniken har lagt sig men jag undrar fortfarande hur man skall lösa problemet med en dyr och känslig inredning i kombination med det massförstörelsevapen barn är?
Jag menar allvar - hur hanterar folk det? Är det bara att ge upp en vettig inredning eller är det barnförbud i matsalen, vardagsrummet och arbetsrummet, typ?
Lite uppfostran brukar hjälpa lång väg. Låt dem inte klättra på TV'n, låt dem inte hänga i sladdar och leka Tarzan i gardinerna och föregå själv med gott exempel och rita inte på tapeterna.
Det beror ju lite på om ni väljer att fostra vilddjur eller mer fogliga individer. Det ni är mest rädda om bör kanske täckas över med skydd eller flytta till säkrare platser under den mest kritiska perioden.
Och Marsch har som vanligt hemskt goda råd att komma med när det gäller barnuppfostran:) Hon har ju inga egna barn!