• Anonym (förmögen)

Här håller vi rika föräldrar till

Själv går vi i tankarna på om vi ska köpa en volvo XC60 eller en BMW X5

Vi pratar också om inredning och mode här.

• Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till
  • Eisa
    Fru U skrev 2010-03-03 19:33:13 följande:
    Jag tror faktist att de flesta inte kan förstå vilka problem pengar kan ge. Att ha det gott ställt innebär inte att livet är enkelt. Vissa saker blir enklare andra blir svårare
    Haha du pratar som vore du Michael Jackson.
  • Fru U
    Eisa skrev 2010-03-03 19:34:20 följande:
    Haha du pratar som vore du Michael Jackson.
    Jaha?

Du kanske inte har sätt vad förmögenhet kan göra med människor men det har jag och det är inte alltid så vackert
    Svaren bor i hjärtat
  • Eisa
    Fru U skrev 2010-03-03 19:35:27 följande:
    Jaha?Du kanske inte har sätt vad förmögenhet kan göra med människor men det har jag och det är inte alltid så vackert
    Jo jag har sett det, t.ex på Michael Jackson. Ensamhet och depression och tidig död.
  • Fru U
    Eisa skrev 2010-03-03 19:36:43 följande:
    Jo jag har sett det, t.ex på Michael Jackson. Ensamhet och depression och tidig död.
    Och du har något emot denna tråd? Behovet av att diskutera med andra om detta?

Jag har sett det irl, sett pengar fördärva förhållanden mm
    Svaren bor i hjärtat
  • Flygfotogen
    Eisa skrev 2010-03-03 19:36:43 följande:
    Var ni tighta, du och Michael?
  • Eisa
    Fru U skrev 2010-03-03 19:38:45 följande:
    Och du har något emot denna tråd? Behovet av att diskutera med andra om detta?Jag har sett det irl, sett pengar fördärva förhållanden mm
    Amen kom igen... hur då?
    - Åh nej min pojkvän tjänar så mycket men bjuder ändå inte på pizza, hjälp mig.
    - Lämna honom.

?
  • Eisa
    Marsch skrev 2010-03-03 19:40:33 följande:
    Var ni tighta, du och Michael?
    In my dreams *fortfarande kär trots hans death*
  • Stinky

Men HALLÅ! Är man rik och har klass, köper man knappast en Volvo eller BMW! Då satsar man på mer exklusiva bilmärken som Infinity, Lexus, Range Rover eller varför inte en Toyota Prius. {#lang_emotions_dreamer}

• Fru U
    Stinky skrev 2010-03-03 19:45:56 följande:
    Men HALLÅ! Är man rik och har klass, köper man knappast en Volvo eller BMW! Då satsar man på mer exklusiva bilmärken som Infinity, Lexus, Range Rover eller varför inte en Toyota Prius. 
    En powder-blue Prius?
    Svaren bor i hjärtat
  • lokisse

tycker att det är skitjobbigt att man inte kan visa upp sitt hus utan att man ska ga och känna att man knäpper folk pa näsan som kanske har det "sämre" ställt.
    jag älskar varat hus! det är precis ett sant hus som jag velat ha och jag är stolt över det och trivs jätte bra. men inte far man prata om det inte da försöker man fa folk att bli avundsjuka och man borde för att göra bot klä sig i en sack och bränna hus och pengar och leva under en bro annars är det helt ok att vara elak och sarkastsk mot en.

Difficile est saturam non scribere
Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till