• Anonym (förmögen)

Här håller vi rika föräldrar till

Själv går vi i tankarna på om vi ska köpa en volvo XC60 eller en BMW X5

Vi pratar också om inredning och mode här.

• Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till
  • Yoshii

Ja jag är rik!!! jag har en underbar man & 2 barn + 2 hundar .

• Enna

Ursäkta men när jag läste TS så lät det som en skämt-tråd, lite ironiskt sådär {#lang_emotions_tongue_out}

• Flygfotogen
    Enna skrev 2010-03-03 18:56:12 följande:
    Ursäkta men när jag läste TS så lät det som en skämt-tråd, lite ironiskt sådär
    Det är väl fullt möjligt att det är så men man kan ju utgå från det lika mycket som att man kan utgå från att tråden om fattiga är det.
  • viseversa
    mosterYster skrev 2010-03-03 18:43:44 följande:
    Ja. Hemskt omoget att ha ett välbetalt jobb, verkligen.
    Tror du jag menade det? NEJ du jag menade att det var omoget att starta en tråd som denna BARA för att visa hur rik man har och knäppa dom i den andra tråden på näsan! DET tycker jag är omoget. 
  • Yoshii
    Love3 skrev 2010-03-03 18:54:46 följande:
    Ja jag är rik!!! jag har en underbar man & 2 barn + 2 hundar .
  • TjockKatt
    viseversa skrev 2010-03-03 18:59:03 följande:
    Tror du jag menade det? NEJ du jag menade att det var omoget att starta en tråd som denna BARA för att visa hur rik man har och knäppa dom i den andra tråden på näsan! DET tycker jag är omoget. 
    Att du tolkar det så säger nog mer om dig än någon annan.
  • Fru U
    viseversa skrev 2010-03-03 18:59:03 följande:
    Jösses vilket dåligt självförtroende man måste ha om man tror att allt handlar om en själv och antar att en tråd är ett svar på en annan tråd och dessutom tror att det är en hån-tråd
    Svaren bor i hjärtat
  • Eisa

Oj skäms man så mycket över att ha pengar att man måste starta en tråd i känsliga rummet anonymt??

Det är inget farligt att ha pengar, inget att skämmas för. Ut ur känsliga rummet för fan.

• Eisa

AHA den är inte längre i känsliga rummet

• Fru U
    Eisa skrev 2010-03-03 19:05:57 följande:
    Oj skäms man så mycket över att ha pengar att man måste starta en tråd i känsliga rummet anonymt??Det är inget farligt att ha pengar, inget att skämmas för. Ut ur känsliga rummet för fan.
    Ut med de fattiga också då. Varför ska de skämmas?
    Svaren bor i hjärtat
Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till