• Anonym (förmögen)

Här håller vi rika föräldrar till

Själv går vi i tankarna på om vi ska köpa en volvo XC60 eller en BMW X5

Vi pratar också om inredning och mode här.

• Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till
  • Emmel
    MalloryKnox skrev 2010-03-04 19:52:14 följande:
    Och Marsch har som vanligt hemskt goda råd att komma med när det gäller barnuppfostran:) Hon har ju inga egna barn!
    Och endast den kriurg som själv har fått en njure får utföra en njurtransplantation... eller?
  • lokisse
    Marsch skrev 2010-03-05 16:52:23 följande:
    När MalloryKnox inte vill skjuta mig så har hon även en tråd för "moralkärringar". Där har hon bestämt att jag är en sådan och att hon får hacka fritt på mig nu. Huruvida jag har barn eller inte idag, Mallory, har du inte med att göra och det vet du inget om. Jag utgår från mitt yrke som förskollärare just nu och min arbetsplats ser inte ut som en krigszon, således måste jag göra något rätt vad gäller barn och demolering. För övrigt kan du trycka upp något.
    gudarsskymning. du menar att hon hoppar runt i alla möjliga tradar och skriker om saker du kanske skrivigt i andra tradar bara för att och ber dig lägga ner. kallar man det inte typ forums stalking??
    Difficile est saturam non scribere
  • Flygfotogen

Nah, det är bara fritt fram att kasta personliga påhopp på mig. Jag är uppenbarligen helt värdelös som människa i Mallorys ögon.

• Flygfotogen
    lokisse skrev 2010-03-05 17:05:24 följande:
    gudarsskymning. du menar att hon hoppar runt i alla möjliga tradar och skriker om saker du kanske skrivigt i andra tradar bara för att och ber dig lägga ner. kallar man det inte typ forums stalking??
    Ganska exakt precis så, ja. Jag trodde att hon skojade igår men så var visst inte fallet.
  • lokisse
    Marsch skrev 2010-03-05 17:07:08 följande:
    Ganska exakt precis så, ja. Jag trodde att hon skojade igår men så var visst inte fallet.
    det finns tydligen folk till allt här i värden.
    trött man blir!
  • Anonym
    Anonym (förmögen) skrev 2010-03-03 14:49:39 följande:
    Själv går vi i tankarna på om vi ska köpa en volvo XC60 eller en BMW X5
    Här går vi i tankarna om vi ska köpa hus i Spanien eller villa på Cypern?
  • lokisse

vi ska provkjöra xc60 i morgon faktiskt.

• Flygfotogen

Ja man kan ju definitivt tycka att det borde finnas roligare hobbies att ägna sig åt? {#lang_emotions_undecided} Nej om jag skulle ta mina overksamma äggstockar och fixa mig en moralkaka kanske... Det är ju trots allt fredag.

• lokisse
    Marsch skrev 2010-03-05 17:11:15 följande:
    Ja man kan ju definitivt tycka att det borde finnas roligare hobbies att ägna sig åt? Nej om jag skulle ta mina overksamma äggstockar och fixa mig en moralkaka kanske... Det är ju trots allt fredag.
    annars kan du prova en moderkaka jag har hört att dom är dom bästa kakorna... det är nog där som hella visdomen sitter som ett lyckokex man öpnar moderkakan och hittar en lapp där det star "du är nu mamma du kan skita i alla som inte är det för dom är inte värdiga"
  • Flygfotogen
    lokisse skrev 2010-03-05 17:13:19 följande:
    annars kan du prova en moderkaka jag har hört att dom är dom bästa kakorna... det är nog där som hella visdomen sitter som ett lyckokex man öpnar moderkakan och hittar en lapp där det star "du är nu mamma du kan skita i alla som inte är det för dom är inte värdiga"
    Ingår såna som tror att barn är något slags förstadie till människor där också? Att man måste ha klämt ut några egna för att öht förstå sig på den kategorin medmänniskor?
Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till