• Anonym (förmögen)

Här håller vi rika föräldrar till

Själv går vi i tankarna på om vi ska köpa en volvo XC60 eller en BMW X5

Vi pratar också om inredning och mode här.

• Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till
  • Svinskinn

Trodde aldrig att det skulle komma upp en så´n här bra tråd på FL

Tack TS

• lokisse
    Marsch skrev 2010-03-05 17:14:55 följande:
    Ingår såna som tror att barn är något slags förstadie till människor där också? Att man måste ha klämt ut några egna för att öht förstå sig på den kategorin medmänniskor?

är man bara mamma behöver man inte bry sig om sina medmäniskor dom har att bry sig om dig som mamma.

och barn är inte mäniskor dom är barn och ska atminstande alltid fa exakt som dom vill oavsett om det förstör för dig för du är inte ens mamma.

fattar man ju själv...

Difficile est saturam non scribere
  • Emmel
    Anonym skrev 2010-03-05 17:09:51 följande:
    Här går vi i tankarna om vi ska köpa hus i Spanien eller villa på Cypern?
    Jag röstar på Cypern... Villa är bättre än lägenhet och Cypern är bättre än Spanien (i mina ögon). Fast det beror ju såklart på pris och läge också...
  • lokisse
    Emmel skrev 2010-03-05 17:26:32 följande:
    Jag röstar på Cypern... Villa är bättre än lägenhet och Cypern är bättre än Spanien (i mina ögon). Fast det beror ju såklart på pris och läge också...
    och vad man vill gjöra.
    nagot trevligt i barselona att festa i och ha en trevlig stad runt omkring eller en sol och bad ort
    Difficile est saturam non scribere
  • Emmel
    lokisse skrev 2010-03-05 17:29:54 följande:
    och vad man vill gjöra.nagot trevligt i barselona att festa i och ha en trevlig stad runt omkring eller en sol och bad ort
    Ja... som småbarnsförälder så lockar sol och bad mer för mig än vad festa gör... Men vem vet hur det ser ut om 10 år
  • MickeN1973
    Emmel skrev 2010-03-05 17:26:32 följande:
    Priset är en ikke fråga när man är rik.... 
  • Emmel
    MickeN1973 skrev 2010-03-05 21:34:16 följande:
    Priset är en ikke fråga när man är rik.... 
    Det är klart att det kan vara det i alla fall. Bara för att man är rik så köper man väl inte vilket skit till vilket pris som helst. Rik är inte nödvändigtvis det samma som dum, eller hur?
  • Elis är min kärlek

Jag skrattar ihjäl mig, en tråd för förmögna!!!!!!!!!!!! Have fun girls!

• Emmel
    Elis är min kärlek skrev 2010-03-07 10:50:21 följande:
    Jag skrattar ihjäl mig, en tråd för förmögna!!!!!!!!!!!! Have fun girls!
    Jag tycker också att det är roligt... och jag vet inte ens om jag är FÖRMÖGEN nog att vara med i tråden ... jag vet inte ens om jag är förmögen.
Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till