mamma Linder skrev 2012-03-08 18:56:04 följande:
Hej i tråden Är det någon som vet om man har en emmljunga City Jet, kan man ha en nyare sittdel till den, typ nitro eller cerox sittdel? Är det samma fästen?
Ja de har samma fästen! .
emme 86 skrev 2012-03-08 19:11:06 följande:
Hej tjejer! Har två frågor till er som jag hoppas kunna få svar på. Jag har en EL syskonvagn från 04, antaratt det är en classic? I vilket fall som helst så har jag köpt den då vi väntar vårt andra barn i slutet på nästa månad o sonen är då 2år. Jag har köpt en mjukluft till den(brio) men är rädd att sonen skall trycka ner kanten på bebisen hela tiden så därför undrar jag om ni vet om man får plats med en hårdlift ist? Nästa fråga är om ni har något tips ang sufletten? Det är ju integrerat myggnät som gör att de hänger ner på insidan. Sen slappar tyget mellan de två suflettpinnarna(sitter en mjuk pinne där?) så att sonen får tyget i huvudet. Ja just de ja, en tredje fråga! Mellan ryggdelarna sitter det 2trekantiga svarta plastplattor, vad är dom till för? Dom bara hänger o är fula ju?
Jag vet inte om det funkar för el har haft lite olika mått i sina tvillingvagnar, du får helt enkelt testa! Grattis förresten, minns dig från bf april 2010-tråden, mysigt med en till :)