Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-18 12:28:21 följande:
Jag undrar lite om bältet/selen i emmaljunga vagnarna. hur sitter era barn i det? använder ni det? min son e nu 8 mån. o vill gärna resa sig i vagnen så jag skulle använda bältet men remmarna som ska va över axlarna är ju längst hela huvet oxå. tycker det ser jättekonstigt ut! e han för liten för selen än? detta va i min ozone. har inte kollat selen i min nitro än om d e likadant. just nu sover han i vagnen så kan inte kolla det :P men ska d va såhär tills dom annars växer i det ? känns konstigt att remarna ska va längts huvet iaf. hoppas nån förstår vad jag menar :P
Jag förstår precis! Tycker också att selen är alldeles för "stor", man borde iaf kunna sänka ner remmarna som sitter över axlarna.
Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-18 12:31:10 följande:
Jag skulle ju oxå fråga hur ni har åkpåsen i vagnen. Jag har ju d spännet upp som ska va mellan benen typ, d som där står emmaljunga på som man knäpper runt byglen o har benen på varsin sida om. men när man har åkpåsen i blir d ju väldigt svårt o sträcka ut benen. kan man knäppa upp d spännet? e rädd sonen kasar igenom då :P hur gör ni o vad råder ni till o göra ? :P
Ja man kan knäppa upp det spännet och lägga ner bandet som sitter mellan benen på barnet, så har jag haft det då jag haft åkpåsen i