Emmaljunga tråd, Vol 5
Står det någonstans på vagnen vilken årsmodell den är eller hur kan jag få reda på det?
Står det någonstans på vagnen vilken årsmodell den är eller hur kan jag få reda på det?
Jag har kataloger för 2000, 2002, 2005-2011.
Din turkosa finns med på en liten bild i katalogen från 2002, Wingtear. Men det dumma är att de inte har en "färgöversikt", så man får inte se alla färger som fanns det året.
Lilla snöflingan: Jag har 2000,2002, 2007-2011 i pappersform, 2005-2006 i PDF. Du skulle inte snälla kunna dela med dig av 2004'an i PDF? AnneliY: Tänk bara på att maxvikten på syskonsitsen är 15 kilo.
Oops I dit it again...
Som ni kanske vet så köpte jag ett Nitro-chassi för en månad sedan. När jag härom veckan var ute på Blocket (att jag aldrig lär mig) så såg jag en annons med en hårdlift, sittdel, allroundåkpåse och fotsack i färgren Jungle för 500:-. Jag har egentligen aldrig gillat färgen på vår City cross, Zinnober red. Den där obestämbara röd/oranga som inte går att matcha med mina favoritfärger grön och blå. Lite uppiggande är den och det kan jag uppskatta på ett sätt, men nej... Så en neutral beige/brun som man kan matcha till allt, ja tack! Och så hade jag ju ett ensamt chassi utan sittdel
Så för 400:- (+frakt 217) fick jag en sittdel, allroundåkpåse samt fotsack i jättefint skick, sittdelen är bara använd med hårdliften och tillbehören kan knappt vara använda. Hårdliften behövde jag inte till min 9-månaders, den skulle kvinnan jag köpte allt ifrån lämna till välgörenhet... Tipsade henne om att hon borde kunde få en slant för den iaf.
Min hemsnickrade Nitro har jag nu sammanlagt betalat 1123:- för med alla tillbehör (1340:- med frakt), för både Crossen och Nitron har jag betalat 3122:-
Så nu har min lilla dam två vagnar att kuska runt i: