Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

Emmaljunga tråd, Vol 5

stor grön drake skrev 2011-02-20 12:58:08 följande:
    Appropå förstående...
    Varför har man "kjolen" nere när man har liggdelen, och den upprullad när man har sittdelen?
    www.blocket.se/goteborg/Emmaljunga_edge_duo_c...
    Åh, det där stör mig så mycket! Har sett det förr och blir lika irriterad... Inte min vagn men ändå, rätt ska va rätt 
    Majken 100421
  • Uliise

Jag har funderat på en sak ganska länge. Varför behåller Emmaljunga Ceroxen i sitt sortiment? Den känns bara som en klumpigare City Cross. Enda egna grejen den har är ju svängbara styret. Dessutom saknar den vändbar sits, easy fix... Tippar att den inte kommer finnas med när 2012:orna presenteras

Majken 100421
  • Uliise
    Nomen skrev 2011-02-21 20:24:36 följande:
    Och undrar om det kommer en scooter med svängbara framhjul i 2012 kollektionen? Lika spännande varje år att se nyheterna tycker jag!
    Du det har jag tänkt på! Typ som Brip Spin. Det skulle vara gryyymt kul med en Scooter med svängbara
    Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-02-21 20:30:03 följande:
    detta var ju en onödig nyhet tycker jag, kan det verkligen finnas någon som gillar tvåfärgade chassin?
    www.babyproffsen.se/files/nyheter/43/emmaljun...
    Kul med fler limited editions tycker jag, men den där var ingen höjdare... Vit söm på mörkt tyg går bort, och ja chassit var inte något för mig. Tror det blir svårt med andrahandsvärdet också på en sådan vagn.
    Majken 100421
  • Uliise
    Mamma till två mirakel skrev 2011-02-22 13:31:17 följande:
    Den svarta skinn vagnen från Emmaljunga...görs den ännu eller var det en limited edition??
    Vill ha den men ska inte köpa just nu..så jag undrar om den kan finnas senare`???
    Färgen Black Leatherette görs inte längre, men går ju alltid att hitta på blocket med lite tur
    Majken 100421
  • Uliise
    annakohler skrev 2011-02-22 14:29:46 följande:
    Länken fungerar inte
    Prova originallänken i Wingtears inlägg så funkar den
    Majken 100421
  • Uliise
    Nomen skrev 2011-02-22 20:43:18 följande:
    Väskan var ju INTE snygg! Värst var de spottar ur sig limited editions nu då! Men det finns ingen som är lika snygg som black celebratin... (dreglar)
    Och visst borde det finnas en sittdel till?
    Majken 100421
  • Uliise

Alltså det finns en sak jag inte blir klok på... Varför står det i Emmaljungas kataloger att deras model Smart kommer i exempelvis 7 färger när den kommer i fler? I katalogen från 2009 står det att den kommer i 7 färger (tror det var runt 6-7) och bland de färgerna finns inte färgen Nature. Döm om min förvåning när jag hittar en Emmaljunga smart i färgen nature på blocket Förvånad Och Nature gjordes endast 2009. Samma sak i höstas då jag såg en Smart 2011 Pro Chocolate, som ju enligt katalog och hemsidan inte ska finnas. Eller tillverkas de utan att marknadsföras? För att emmaljunga vill att man ska köpa de dyrare modellerna? Jag blir knäpp Tungan ute

Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-02-24 15:50:25 följande:
    jag tror de gör det enbart för att jävlas med entusiastera
    Haha, ja det är nog därför För vem annars än någon riktigt inbiten mupp skulle märka det? Drömmer
    Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-02-24 17:08:35 följande:
    Drömmer förstår inte? Mupp? vem? jag? Oskyldig
    Haha, jag syftade på mig själv men du kvalar nog in i den genren du med CoolFlört
    Majken 100421
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5