Emmaljunga tråd, Vol 5
Varför har man "kjolen" nere när man har liggdelen, och den upprullad när man har sittdelen?
www.blocket.se/goteborg/Emmaljunga_edge_duo_c...
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Jag har funderat på en sak ganska länge. Varför behåller Emmaljunga Ceroxen i sitt sortiment? Den känns bara som en klumpigare City Cross. Enda egna grejen den har är ju svängbara styret. Dessutom saknar den vändbar sits, easy fix... Tippar att den inte kommer finnas med när 2012:orna presenteras
Alltså det finns en sak jag inte blir klok på... Varför står det i Emmaljungas kataloger att deras model Smart kommer i exempelvis 7 färger när den kommer i fler? I katalogen från 2009 står det att den kommer i 7 färger (tror det var runt 6-7) och bland de färgerna finns inte färgen Nature. Döm om min förvåning när jag hittar en Emmaljunga smart i färgen nature på blocket Och Nature gjordes endast 2009. Samma sak i höstas då jag såg en Smart 2011 Pro Chocolate, som ju enligt katalog och hemsidan inte ska finnas. Eller tillverkas de utan att marknadsföras? För att emmaljunga vill att man ska köpa de dyrare modellerna? Jag blir knäpp