Emmaljunga tråd, Vol 5
vi ärvde vagn, men hämtade hem den när jag gick på mammaledigt (i finland 30 vardagar innan BF) så jag skulle ha något att pyssla med
vi ärvde vagn, men hämtade hem den när jag gick på mammaledigt (i finland 30 vardagar innan BF) så jag skulle ha något att pyssla med
Jag skulle sattsa på en enklare och billigare modell. Quadron är säkert bra, men vi hade en mjuklift från 90-talet och det fungerade finfint. Älskade liften, och det fanns gott om utrymme att använda den som åkpåse året efter.
Jag bor i småstad och hade edge första året, aldrig något problem någonstanns Är man ute efter en smal vagn med härligt gung är classic sport eller edge med classic chassi smalare och skönare att köra än CC.
Den är bättre än det ser ut, man kan liksom dra den ännu lite mer än fullt ut, och med footsack till blir det ganska tillslutet, ska se om jag hittar bild på helt utfälld jet... Efter detta läge kan man alltså dra fram lite till, så "påsen" sträcks ut www.familjeliv.se/hem/stor_gron_drake/gallery/phpqgpkke.jpg
Fel bild Här är rätt, dock utan footsack www.familjeliv.se/hem/stor_gron_drake/gallery/phpqgpkke.jpg
Jag har en jet sitts löst, å jag har båda. Ergositts hade varit guld när ungen örjade itta, men iom att min vägrade sova i den blev det oftast traditionel om vi skulle någonstanns
Inte lämnat in, men vi hade vår till babyproffsen på service, kostade 150kr