Emmaljunga tråd, Vol 5
kan jag bara ta bort dem från vagnen och spola rent dem??
Japp, finns som reservdel hos återförsäljaren.
Ta först och tvätta bort rosten med svinto/autosol, torka noga och sedan rostskydd
Vinterhjulen kan man byta själv, men första installationen görs i butik. Det kan hända att man behöver specialverktyg och jag vet inte om de medföljer. Orginalhjulen kan tas av med insex nykel om kan bara har en med tillräckligt låg vinkel, säkert något liknande med vinterhjulen
Allt med easyfix passar med varandra, så en ny korg passar på chassin från2005 och framåt
Välj en Edge med classic chassi så får ni lufthjul, traditionell bromsoch en vagn som är smalare än city crossen.
Grey leaves är fin Ang skötväska så har emmaljunga tänkt om rejält sedan "påsväskorns", som däremot vargudomligtrymliga och riktigt bra efter smärre modifikationer de nya är mer handväskemodell och stadigare yttermatial. Går sömmar upp efter någon vecka ska man reklamera, sånt är inte OK.
Skillnaden är chassit, och designen på tyget, inget annat. Liggdelen är större på edge/mondial.
Kontläder kan inte vättas i maskin, och gif hade jag inte använt i större mängder nära mitt barn, det luktar ju jättestarkt.
Första gången måste man, sen kan man själv.