• fendt87

Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3

Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.

• Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
  • fendt87

fialotta: tack så mycket! ja, jag hoppas verkligen detta smittar av sig! tredje tråden gillt? nu jäklar ska det hända grejer hörni!
    kram!

• Blom

Fendt: Jag är så glad för din skull. Det är du värd! Grattis!

• humlan1234

Nu är det min tur! Jag är gravid igen! Är skitnervös bara att det ska bli ett mf denna gången också. Jag menar, vad är oddsen att plusset vill bo kvar denna gången med tanke på hur tunn min slemhinna var vid äl. Men jag håller mina tummar hårt och hoppas.

• FiaLotta

Grattis Humlan1234. Vilken lyckotråd!! =) Det är ni värda.

• fendt87

tack allihop! och grattis humlan! när plussade du? nu i veckan? grattis igen!
    i vilken vecka fick du mf förra gången?
    och till er andra: kämpa på!
    storkramen!

• humlan1234

Tack allihop för era gratulationer. Jag plussade idag på bim så det är alldels nytt. Förra gången började jag blöda i v 6 ungefär så det var tidigt.

Det blev ju en riktig plusvåg i tråden så nu håller jag tummarna för att det ska smitta av sig på er andra också.

• fendt87

ul idag, nervös! har redan ställt in mig på att hjärtat inte slår/att det inte är någon bebis och alla test visat fel/att det är tvillingar. mer kan man väl inte förbereda sig?
    ha det bra idag tjejer!
    kram!

• fendt87

hej hej!
    ul på min födelsedag och det gick jättebra!
    det var en riktig bebis i magen, det fattar vi äntligen. den var 4 cm lång, hjärtat slog och vi är redan i vecka 11!
    fick hem två bilder också som hänger på kylskåpet ;)

kram!

Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3