• fendt87

Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3

Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.

• Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
  • Blom

Fendt: Det händer ingenting på den andra fronten, alla möten idag inställda pga sjukdom..............

• fendt87
    Blom skrev 2010-03-18 18:29:50 följande:
    Fendt: Det händer ingenting på den andra fronten, alla möten idag inställda pga sjukdom..............
    ja, det finns ju inte ord för det där längre. hur fan kan de hålla på som de gjort? man blir ju helt matt. läser man om något såntdär i en bok håller man ju på att smälla av, men när det verkligen händer i verkligheten. tycker så jävla synd om er!
  • Kappan

Att vänta på en njutning skänker ofta mer ångest än att utstå ett lidande.

• Little Ms Chatterbox

Hej! Jag vill fråga er lite om Linnéamottagningen. Jag har fått kallelse dit, inte alls för barnlöshet (jag har mina 4 barn och är nöjd) utan för riklig mens och järnbrist.

Hur är mottagningen, får man bra vibbar? Trevlig personal och allt det där

Ha en bra dag alla! {#lang_emotions_flower}

• Kappan

Little MS Chatterbox: Jag har inget att klaga på.
    Hela stället och dess personal kan bara beskrivas som genom-mysig. Hela inredningen är rosa och allt påminner om ett flickrum.

Sköteskan är alltid hjälpsam och trevlig när man ringer eller kommer dit.

• Little Ms Chatterbox
    Kappan skrev 2010-03-19 10:44:20 följande:
    Little MS Chatterbox: Jag har inget att klaga på. Hela stället och dess personal kan bara beskrivas som genom-mysig. Hela inredningen är rosa och allt påminner om ett flickrum. Sköteskan är alltid hjälpsam och trevlig när man ringer eller kommer dit.
    Att personalen är trevlig låter bra. Inredningen... kanske mindre bra. Men det var nog en fin tanke bakom ändå.
    Tack för att du svarade!
  • FiaLotta

Haha, jag tyckte det rosa var så gulligt. Till och med Besima o ssk har rosa kläder :). Fick lite sex and the city vibe på något sätt. Men det kändes trevligt. Men alla kanske inte tycker om rosa :)

• nina01

Hej tjejer vet ni i fall man kan göra den vanliga ultraljud hos besima eller är det bara sjukhus som gäller.

• fendt87
    nina01 skrev 2010-03-19 22:57:06 följande:
    Hej tjejer vet ni i fall man kan göra den vanliga ultraljud hos besima eller är det bara sjukhus som gäller.
    jag ringde samira om det i förra veckan och hon sa att de bara har utrustning för att göra vul. är du också gravid?
  • Kappan

I em ska jag till Besima för första gången på 3 månader. Hoppas att Pergon gett resultat och att hon har något bra att säga idag. Behöver lite ny energi. Sambon ska med.

Blom: Läste jag rätt? Var du hos Besima igår? Hur gick det?

Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3