Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Heja på Kappan! Besima är på plats idag, det vet jag. Pratade med Samira igår nämligen, men hon hade så mycket att göra så hon skulle ringa tillbaka idag.
SNart dags för ett gravtest?? SKa träna med hästen idag kommer att bli svårt utan tummar men som Fendt skriver; vad gör man inte för hoppet!
Kram
Tack så mycket tjejer.
Jag vet inte om det är någon mening att göra test ännu. Är lite rädd att alla mediciner ger ett osäkert resultat.
Jag jobbar visserligen i Växjö hinner inte till Besima på lunchen. ;)
...det ligger en påse teststavar från testlagret och stirrar på mig hemma...
Släpp tummarna, ni har gjort tillräckligt för mig! Har det inte fastnat nu så gör det inte det heller. Tack igen.
Trevlig helg.
Kappan: Det gick jättebra att rida utan tummar ;) Förstår om du inte vågar testa, det skulle inte jag heller göra. Men som utomstående är man mkt nyfiken just nu. Känns som du har ngt på gång!
För mig är det kört denna månaden också, dessa hormoner stör min cykel men det är bara att ge sig på sprutorna på söndag. Attack!!!
Trevlig helg!
OK, får väl testa på söndag då så att mina tummar blir lediga för din skull., Blom. Behöver mina tummar själv tills dess tror jag.
Imorgon ska jag skriva högskoleprovet!
Spännande, Lycka till! Vad ska du hitta på med alla poäng? Själv har jag ju redan harvat omkring för länge på universitet så jag är inte välkommen längre. Älskar att plugga!
//B
Vill bara komma ifrån jobbet. Har sökt allt möjligt, företagsekonomi, design och FSK. Bra blandning va?!? ;)
Fick ihop 1,3 på provet (om jag räknat rätt, 81 av 122 rätt)
Ingen mens idag heller.
Men eftersom jag utmanat ödet genom att söka utbildning till hösten så kommer vi väl att lyckas nu... Ja menar: bara för att jag äntligen fått tummen ur och tagit tag i mitt arbetsliv.
I vilket fall som helst får jag snart en paus från skiten.
Kram
Kappan: Det går att plugga samtidigt som man är mammaledig! Du måste testa nu =) Fy vad häftigt, det måste bara bli ett plus.
Besima har ordinerat mig 112 enheter varje dag men sprutan går inte att ställa in på det, sjukt. SÅ jag får väl ta varannan dag principen lite lägre/lite högre. konstigt att de ger en sådan ordination?????
Fendt: Hur mår du? vilken vecka är du i nu? Måste vara sparkdags snart?
112 enheter låter jättemycket för en som inte vet ngt om Puregon.
Tänk vad vi stoppar i oss egentligen...
Hörde ni om Folsyra på nyheterna häromdagen. Kvinnor som regelbundet tar multivitamin innehållande Folsyra ökar risk för cancer. Räknas vårt användnde som tillfälligt?
Inget test idag. Sambon tycker inte det och jag tror han har rätt. Borde nog vänta ett par dagar till. Konstigt nog så är det inget jag väntar på. Just nu är det ju fortfarande risk för försenad mens... Dag 31 idag (3 eller 4 dagar sen).
Jag ringer Besima/Samira imorgon och ber om råd.
Nu är mina tummar dina, Blom!
Har jag något i magen så ligger det stadigt i en väl omhändertagen slemhinna tack vare allt jäkla Progesteronkladd jag "stoppar i mig".
Idag har vi jobbat på renoveringen av datarummet. Glömde öppna fönstret när vi målade. Hoppas att det inte är så farligt med vattenlöslig färg.