Carlanderskatöserna del 19
Då var första menopursprutan blandad och tagen...tar en dag i sänder och första målet är att det ser bra ut på vul på måndag. Ett steg i taget.... ett steg närmare målet!
Då var första menopursprutan blandad och tagen...tar en dag i sänder och första målet är att det ser bra ut på vul på måndag. Ett steg i taget.... ett steg närmare målet!
Kryddan: Guud, Vad roligt! *viskar* ett litet grattis!
Nyss hemkommen från ett första vul hos Susanna och man hittade en cysta på vänster sida-inte undra på att det känns mera denna gången. Ingen fara på taket dock för den tar dem hål på vid äp. Har svarat bra på menopuren hittills, ca 10-14 äggblåsor som växte, så nu håller jag tummarna för att det ibland dem finns ett toppenägg som blir ett toppenembryo.
Idag var Susanna mkt bätrte tyckte jag, hon tog sig tid och gav mig även lite hopp, även om det skulle skita sig denna gången oxå så verkar det som att det kanske finns andra alternativ. Vad vet jag inte men ändå skönt att höra. Nu har vi iof bestämt oss för att stäla oss i adoptionskö efter nyår ifall det inte går denna gången heller, men som sagt,..ändå skönt att ha en back-up-plan!
Kram på er alla.
Cotton: Äp blir på måndag eller tisdag beroende på hur det ser ut på nästa vul som är på torsdag.