Carlanderskatöserna del 19
Lalie skrev 2010-11-06 14:46:31 följande:
Åh, släggan, jagkänner med dig. Drick hinkvis ikväll nu Jag är så glad! Har varit på CA idag och fått tillbaka ett jättefint ägg! Förra gången det var dags ringde de innan det var dags att åka och hade dåliga nyheter. Denna gång hade alla 4 äggen befruktats och delat sig ordentligt. Jag känner mig glad och lycklig idag, och är så tacksam för att Göran är en sån toppenläkare. Detta blir vårt sista försök innan vi går vidare med livet, och just idag känns allt toppen!
Försökte gå in på din sida för att läsa men kom inte in, får man fråga vad som hände sista gången när ni blev uppringda??
Anledningen till att jag undrar är det hände oss oxå..bara det att vi redan hunnit till Göteborg innan Göran ringde o berättade att det inte skulle bli något ET (på dag 5) Vi blev helt knäckta båda två och istället för att komma ett steg närmre så dök ytterligare ett hinder dök upp. Det fanns bara ett embryo kvar av 7 och detta höll inte kvalitet nog att ens försöka sätta in.
Detta var på långa metoden med puregon och till nästa gång ska vi köra korta med menopur enligt Görans rekomendation.
Hoppas nu att det går att överkomma detta hinder och att vi får bli föräldrar någon gång.
Kram på dej och lycka till!