• 42an

Carlanderskatöserna del 19

Lalie: Grattis till ruvarstatus! Nu kommer plussen stå som spön ibackenGlad.

Cotton: Jättemycket lycka till imorgon!!! Rapportera snarast!Skrattande

Jag kan också ta lite narkos resterande ruvartid, man är ju så nojjig så det är pinsamt.
    Är nog däremot lite stabilare i humöret än när jag tog proggisarX3.
     Tar bara en nu och "känner" mindre gravsymptom än jag gjorde sist, så proggisarna spökar nog mycket med oss.
    Hade rätt mkt känning från livmodertrakten igår, hoppas det var bebben som borrade in sig ordentligt!
    BabyHjärtaBabyHjärta

• 42an

Cotton: Stort grattis, hoppas  att blastisen myser in sig ordentligt!

Lilla fröet och Vädur78: Skit! Lider med er, det är oerhört tungt när mensen kommer. Inte nog med att det inte blev ngn graviditet, man skall blöda och ha ont också. Det känns som sorgen liksom skall gnuggas in i nosen på en ordentligt. Vila er och sen nya tag. Kram på er!

• 42an

Hej på er, här ruvas det också för fullt.
    Kände lite i livmoderntrakten fre-sönd, småont på en liten fläck liksom, inte vanlig mer utbredd mensvärk. 
    FET i onsdags, hoppas bebben borrade in sig för fullt.

Nu känner jag ingenting. Mycket mindre "symptom" och "mensvärk" än när jag tagit vaggisarna vid tidigare försök. Har gott hopp men det vågar jag knappt tänka, än mindre säga högt. TD 18/11 men ger mig nog på testet till helgen, då har det gått 10dgr, så då borde man kunna se ngt.

• 42an

Cotton, det skulle kunna vara jag som skrivit ditt inlägg igår. Känner exakt likadant. Ruvartiden är hemsk.

Man borde ju egentligen njuta, men det är bara skitjobbigt. Har "mensvärk" idag och således har humöret gått i botten, vågar knappt gå på toa. Är på CD20 idag, så det är lite tidigt för mens. Detta kan man ju grubbla sig tokig på.  Skönt iallafall att alla känner likadant, även om man inte önskar någon annan det, så är man iallafall normal.
    Det är svårt att hålla masken på jobbet, planera framåt och så. Man är ju i ett slags "väntrum" och vill inte planera framåt förrän man vet. Känner mig lite falsk och lögnaktig. De skulla bara veta vad min önskan är.

Sidney: Ha det underbart i Rom!

Calcaneus: Lycka till med vul!

Kram på er, tur att tiden går.

• 42an

Cotton: Är skitnervös. Klarar inte heller ett minus idag. Jobbar imorgon också, sen är jag ledig över helgen. Tror jag testar på lördag, måste hinna samla ihop mig inför veckan om det är ett minus. Har ett jobb där jag måste "keep smiling" i alla lägen (så jag kan inte sitta på eget rum bakom ett skrivbord och deppa ifred).

Förstår att du så gärna vill ha detta barnet, det står ju liksom mer på spel för er, jag har ändå 2 friska barn.

Vi ger oss troligen inte på fler försök, främst för att vi inte har råd. Det är framförallt jag som vill ha ett barn till så jag får nog extremt svårt att övertala maken att göra fler försök. Jag lovade att jag skulle sluta tjata om jag fick göra ett försök till + ev frysisar. Känner mig lite bitter att det gick ett viktigt år till spillo medan jag drev min övertalningskampanj, men det är ju gjort, och inget vi kan ändra.

Kram på dig!

• 42an

Calcaneus: Underbart med ett litet tickande hjärta, bästa känslan i världen.  Grattis!

Kryddan71: Håller tummarna, försrår att du inte vågar hoppas riktigt, men många lyckas ju faktiskt efter rätt många försök så kämpa på så länge ni orkar, utdelningen är väl värt alla tårar. Kram på dig!

Cotton: En dag närmare helgen, tänk att tiden går iallafall.
    Vi har tyvärr inga fler i frysen, men egentligen vill jag att det sista embryot skall funka, vill inte ha några kvar i frysen som jag måste bestämma att de skall destrueras. 
    Vår dotter blev till på våran första ivf, en befruktad av 8 ägg, på CvL. När det blev dags för syskon valde vi CL och då gjordes ICSI, då blev 3 befr av  6el7(har glömt), färskförsöket misslyckades. När vi skulle göra FET så klarade inte den första att tinas och den andra och sista blev vår lille prins. Så jag hoppas att det blir så denna gången också. hoppas hoppas hoppas hoppas att det går bra för oss till helgen

Kram allihop och godnatt!

• 42an

Hej på er!
    Cotton, kände "stick" ca 3 dgr eft FET. Nu känner jag ibland, en "liten" "avgränsad" menslikn känning, kan inte säga att det gör ont. För det mesta känner jag ingenting.

Fick ett tokryck när jag kom hem från jobbet idag och slösade bort ett test. För tidigt, på eftermiddagen och knappt så kissnödig så jag kunde blöta stickan, behöver jag säga att det blev ett fett minus? Så korkad man kan vara! Blev ändå lite låg av att se minuset. Hoppas så mycket denna gång, det kommer verkligen bli att rycka undan mattan under fötterna om det skiter sig. BLÄ!

Majsanna: Härligt att ni är igång, lycka till!

Kram alla!

• 42an

Grattis cotton!!!!!!!!!!!! Jag fick + på dag 8 med båda mina barn, så visst kan du betrakta dig som gravidGravidHjärtaBaby. Fantastiska nyheter!

Skönt att det finns fler testgalningar här. Det är ju rena "testmissbruket" i stugornaFlört.

Själv känner jag just inget, lite molande ibland så vi får se. Känner mig inte särskilt hoppfull. Ger mig nog på testet imorgonbitti.

• 42an

Cotton: Japp, testade imorse. Stort prydligt minus igen. Så det är väl kört denna gången också. Det lär väl inte hända så mkt mer före onsd. Skit,skit, skit,skit.blä,blä,blä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Testa på du! Pluss kan man inte se för många av!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19