• 42an

Carlanderskatöserna del 19

Stoooooooooooooor kram skrippo! Tänker på dig.

• 42an

Hej på er, här väntar jag på att mensen ska komma, test neg igår igen. TD onsd, men tror inte det blir + då heller. Förlåt om jag sprider negativa tankar men det känns verkligen så. Är ledig idag men kommer ha en riktigt tuff vecka på jobbet så jag kanske väntar med att testa till helgen. Orkar inte få det svart på vitt och sen hålla masken på jobbet.
    Är rätt så nyanställd på ett litet företag så en graviditet kommer inte mötes med jubel direkt. 
    Har ni koll på vad en FET med distansbehandling kostar på CA. Nog lika bra att ställa sig in på att det blir så.

Cotton, vädur78 och fru Naftra: Härligt att ni är "på banan" nu! Lycka till!

Shibby 77: Välkommen!

Lycka till ni andra också, håller dålig reda på vad alla gör, förlåt!

• 42an

Tack Cotton, vad gullig du är alltid. Började storböla när jag läste ditt fina svar till mig. Är "lätt" labil just nu. Det var en 2-dagars vi fick tillbaks och en 2-dagars i frysen också. Den gången vi misslyckades med färskförsöket innan vi fick sonen så kom mensen innan testdag, så det kanske är ett gott tecken att den inte dykt upp än iallafall. Klamrarm mig fast i halmstrån.....

Sidney: Tack för info, pengarna rullar! Det bidrar onekligen en hel del till pressen i situationen.

Vädur78: Tack snälla!

Läste ett inlägg i en annan tråd för ett tag sen, tänkte försöka återge den:
    Vi som åker i IVF-karusellen är alla på olika ställen i behandlingen, ibland mår vi bra och då försöker vidra  runt karusellen åt alla, ibland mår vi dåligt och behöver få åka med när ni andra drar.
    Lite fin tanke, eller hur? Just nu åker jag! Tack för att ni finns och orkar dra!

• 42an

Har alltid tagit imodium på morgonen före ÄP. Tar iofs alltid det på morgon och kväll, vill inte heller bajsa på domSkäms.
    Har TD imorgon, håll tummarna extra hårt. Tror inte på det men mensen har inte kommit iallafall.

Lycka till ni som skall på ÄP och ET!

• 42an

Hej på er, tyvärr blev det minus idag också. Varit hemma från jobbet i 2 dagar pga ett migränanfall från helvetet. Känner mig väl inte direkt på topp just nu, men jag var nog rätt inställd på det.

Kan man köra FET vid första ÄL nu, är det ngn som vet?

Tusen tack för all tumhållning, ni anar inte hur viktiga ni har varit och är. Skall erkänna att det är väl inte så många i min omgivning  som stöttar ett 3:e ivfbarn, särskilt inte vid min ålder (41) och med min äggreserv, så ni är så viktiga. Ni dömer ingen och det är så värdefullt. Tack snälla ni!

• 42an

Grattis Fru Naftra och Lilla Fröet! Knip nu ordentligt om era guldklimparFlört!

• 42an

Lycka till alla ruvare, och ni andra med såklart!
    Pratade med distansläk igår, måste vänta in nästa mens och köra igång med äl-stickor sen före FET, precis som ni.
    Hade hoppats på att få köra direkt nu men tydl vill de vänta en mens innan. Suck! Det är ju en evighet! Gjorde stimulerat FET men sonen och ville helst göra likadant, men tydl gjorde man bara stim för att kunna planera bättre så det inte blev på helgen. Verkar inte som de gör det alls längre så jag får väl ge mig.
    Jag vill också vara med i ruvarliganSkrattande.

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19