• 42an

Carlanderskatöserna del 19

Fru naftra, Jag fick ett 2-dagars i onsdags, det borde väl vara 8 dygn idag? ÄP i måndags. Det kliar i fingrarna!Flört

• 42an

Hej, på er. Testade - idag, vad jag nu skulle testa för, lika dum varje gång. Kollade efteråt, istället för innanCool, att jag testat + på 8:e dagen efter ET de andra gångerna. Får väl vänta 2 dagar till då, seeeeeeeeeeeeegt! Kram på er!!

• 42an

Hej, släggan. Så var det med mig också denna gången. 2 på vänster och en på höger. CL hittade 2 i varje, 3 ägg varav 2 befruktade. Sprutade Gonal F i 13dgr. Nu är jag inte i mål än men jag hoppas såklart att min inneboende trivs och vill stanna sisådar en 9 mån.
     De 2 embryona var iallafall av god kvalite och det kan ju givetvis dina med vara, men jag förstår vad du menar, man är lite lugnare om man får ut 10. Vi får hoppas på kvalité istället för kvantitet. Kram och ge inte upp!!

• 42an

Hej, på er, fy vad jag är deppig idag, tårarna sprutar. Känns som mensen är på väg vilken sekund som helst. Testat - igen, har testat varje dag, jag vet att det är för tidigt men jag fick + denna dagen med de andra 2 graviditeterna.
    Vill bara gå i ide och vakna på onsd med ett fett + i handen. Nu är väl inte detta ställe rätt om man vill klaga på sina barn, men idag har de varit omöjliga. De känner väl mammas vibbar. 5-åriga dottern slog igen sin dörr för första gången. De ha retat varann, klagat över fel mat, vill inte gå hem från dagis. Blä, Blä, Blä. Men de är söta när de sover. Tack, om det var ngn som orkade läsa! Kram på er!

• 42an

Tack, snälla ni som orkar peppa. La mig och vilade igår vid 19 när maken kom hem, tvärsomnade!
    Idag känns det fortf mkt som mensdags, men jag vet att jag har trott att det varit kört de 2 gångerna som jag faktiskt var gravid.
    Men jag vågar liksom inte riktigt hoppas att det ska funka. Man har ju hoppats varje månad i åratal, och ändå stått där snopen och ledsen. Mens och gravid är ju faktiskt exakt samma känsla, åtminstone för mig. Det är ju "bara" att vänta. Tortyr är vad det är. Kram på er!

• 42an

Fru Naftra, Nej jag vågade inte testa imorse, vill inte se ett minus till. Kör imorgonbitti ist. Dag 10 idag om ET-daden räknas som dag 1.
    Stackars dig som inte får ngn fart på kroppen. Ibland tror jag att kroppen håller igen när man väntar så intensivt som vi gör. Hoppas den kommer NU!

Calcaneus: Stort grattis!!!!!!!!!!!!!!!! GravidHjärtaGravidHjärtaSkrattande.

• 42an

Skrippo: Hoppas det går bra imorgon, förstår att du har det jättejobbigt. Efter att ha läst en del här så verkar det som man kan blöda rätt rejält i början och fortf vara gravid, så ge inte upp! Kram på dig!

Fru Naftra: Positivt, äntligen, håller tummarna för dig imorgon.

Själv tänkte jag testa imorgon bitti. Håll tummarna är ni snälla. Ingen mens i sikte än. Vad tiden går långsamt!

• 42an

Fett minus på stickan idag! Finns det ngt hopp tror ni? Om ET är dag noll så är jag på dag 10 idag. Testdag dag 14, på onsd. Fy vilken skitstart på dan. Kan man testa minus såpass sent och ändå få + på TD?

• 42an

Då kanske det finns hopp. Det var en 2-dagars jag fick tillbaka.

Fru naftra: Grattis till glada gubben!Skrattande

Akita: Har också kännt min lite "svampig och kliig" Tog lite pevarylkräm och smorde mig "på utsidan", då lugnade det sig.
    Tänkte att jag inte vill "störa"  progesteronet med pevarylvagitorier + att som du säger, det är ju ett tag kvar så det kanske är bättre att köra en kur mär man slutat med proggisarna.

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19