• 42an

Carlanderskatöserna del 19

Sidney: Hur strulade din kropp när du provade ostimulerat, om det är ok att fråga? Jag vill så gärna göra som vi gjorde sist när det funkade, kanske kan tjata lite på dem.

• 42an

Fru Naftra: Män Är lite tröga iblandFlört. Kan ta en stund innan tjugofemöringen trillar ner. (Heter det enkrona nuförtiden eller?) Viskar också ett väldigt försiktigt grattis, så såg mina test också ut med båda barnen. Svaga, svaga streck först, så vi trodde att vi inbillade oss, men sen blev de starka och finaGravid!

Sidney: Det är ngt sånt jag är rädd för också, känns som det är lika bra att köra stim så att det säkert funkar.

Talade med distanssköterskan idag, tydl missförstånd att jag måste vänta en cykel. CL hade tyckt det var ok att köra denna månaden. Blev lite paff, hade ställt in mig på att vänta men vi kör nog direkt. Får tala med maken ikväll i lugn och ro.

• 42an

Fru Naftra: Det låter ju verkligen lovande, håller tummarna för starkare + framöver.

Jag ska börja med ÄLstickor på lörd (dag 10), så får vi se om och när de visar ngt. Tänkte ringa CL imorgon och "förhöra" dem om för och nackdelar med stim och ostim FET. Vill också kolla om Margareta kommer jobba när det närmar sig. Det var hon som återförde FETblastisen som blev sonen, så jag skulle gärna vilja ha henne igen. Detta är högst sannolikt vårt sista försök och då vill jag göra allt "rätt".

• 42an

Vad mycket det är på gång nu! Heja på Fru Naftra, lilla fröet och släggan, leverera feta + nu!

Cotton: Tålamoooooooooooooooooooood! Jättelätt!Oskyldig

Fru Naftra: Vår dotter kom till på vår första IVF på CvL, född -05, ingen till frysen. När det var dags för syskon så bommade vi färskförsöket (på CL) och sonen blev den andra och sista blastisen från frysen. Den första klarade inte upptiningen. Det var stimulerad cykel. Tydligen gjorde de bara det då, -06, de hade stängt på helgen då och då kunde de planera FET när det passade dem.

• 42an

Fru Naftra: Stoooooooooooooooooor kram och grattis! Tänker på dig!

Cotton: Har också äl-flytningar idag, sprang och köpte test idag men ingen glad gubbe än. Testar väl på morgonen i forts. Heja oss!

• 42an

Fru Naftra: Fy vad jobbigt att vilja hjälpa men inte få lov. Men du förgyllde ju en stund för barnen och det var säkert uppskattat. Du har gjort vad du kan iallafall. Hur mår det lilla plusset? Har maken fattat än?

Idag fick jag en gladgubbe på mitt ÄLtest och har lämnat medd på tel svararen på CL. Undrar om de ringer idag? Hur många dagar efter "glada gubben" gör man FET? Behöver förbereda en trovärdig förklaring på jobbetFlört.

Hur går det Cotton?

Kram alla!

• 42an

Hej på er, talade med CL idag. Skall till distansläk imorgon för vul, om allt är ok blir det FET på onsd (2dagars). Hoppas det lilla livet vill komma till oss och stanna kvar där!

Lycka till alla ni som närmar sig testdag, håller tummar och tår!

• 42an

Åh, grattis vädur! Härligt, kniiiiiiiiiiiiipFlört.

Grattis Lalie, vilken fin skörd det blir.

Cotton: Det borde väl bli Onsd för dig också, vi kanske sesGlad.

Var på vil idag, allt såg jättefint ut sa han, blev riktigt stolt över den gamla kroppen. Skönt att den fortfarande vet vad den skall göra. Han sa också att jag hade goda chanser att lyckas, förutsatt att "tiningen" går bra förstås.

Lite svettigt att bara ha en kvar i frysen, samtidigt som det känns jättebra med tom frys om det lyckas för då är det liksom avslutat. Tycker att det skulle kännas lite jobbigt att ringa och säga att "ni kan destruera resten för vi vill inte ha dem", väldigt kluvet det där.

Lycka till alla ni som jag missat också!

• 42an

Vädur: Härligt att höra att det kan gå så bra med "bara" en.

Cotton: Tänkte inte på att du hade blastisar. Klart det går bra! Håller tummarna! Men förstår vad du menar, det är många stora "hinder" att passera i den här karusellen. Man tycker varje är superjobbig, och ändå är det  ingenting mot de 14 dagar man skall vänta på test. Vi är nog envisare än de flesta, men längtan efter barn är en enorm drivkraft.

Princass 77: Stort grattis, det är underbart med mirakel. Det förgyller verkligen! Du har mkt fantastiskt framför dig, det bästa som finns!

Mom 77: Tack! Håller tummar och tår för dig.

Godnatt alla! Imorgon blir det 10tim arb dag. Dags att nana, klockan ringer 04.45 snark!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19