• 42an

Carlanderskatöserna del 19

Mom70, Lilla fröet, Pimma: Stora kramar till er!!!!!!!!!

Fru Naftra: Graviditeten är tuffare när man redan har barn. Ingen vila när man känner för det direkt. Komatröttheten hade jag också, ögonen bara vill stänga sig hela tiden. Kram på dig, det känns alltid bättre om man får gnälla lite. Sov så mycket som du kan, lägg alla duktig-flicka tankar åt sidan.

Imorgon är det dags för vårt FET. Hoppas bara att den klarar att bli tinad. Håll tummarna och be en bön är ni snälla. Kram på er alla!

• 42an

Hej på er. Tack för tumhållningen, den funkade! Fick idag tillbaka ett "mycket fint" 7celligt embryo. Träffade Göran idag. Frågade om mina chanser igen, del lät som 20-25% att lyckas. Är typ 2 år för gammal. Men det kunde varit värre.
    Är såklart jätteglad att det fanns ett fint embryo att få tillbaka men känner mig ändå lite deppig. Humöret varierar snabbt mellan glad och uppspelt och "det här kommer nog inte gå vägen". Jag försöker liksom dämpa mig och vara "realistisk" för att inte bli för ledsen om det skiter sig. Visst är det lite konstigt? Kan man inte bara vara glad och förväntansfull tills man vet att det gått snett, om det nu gör det?

Den här berg och dalbanan tar på krafterna, ljuga på jobbet och hålla masken till alla utom de närmaste. BLÄ!

Fortsätt gärna tumhållningen, ni gör det så bra!

Lycka till Lilla fröet och Släggan!

DET ÄR DAGS FÖR ++++++++++++++++++++++++ I DENNA TRÅDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram på er alla!

• 42an

Testdag 17/11, låååååååååååååååååångt dit! Lycka till imorgon Cotton, hoppas allt ser fint ut!

• 42an

Cotton: Spännande, då får vi ha en pepp-och-deppklubbFlört. Fast det har vi ju redan. Det blir kul att följas åt. Tänk ut ngn bra ursäkt för att du ska va nykter på konferensen. Du kan väl alltid få en släng av migrän eller nåt
    Mom70: Lider med dig, vet hur det känns att vara långt nere i avgrunden. Va där några dagar, sen kommer din fighting spirit igen, det gör den alltid även om det inte känns så. Längtan efter barn är en enorm drivkraft. Deppa och ta hand om varann så länge du behöver och ta ny fart sen. Det finns en bäbis som väntar på er också.

Sidney: Segt att vänta. Mensar gör som de vill, tror de retas med oss allt som oftast.

Apropå vitaminer: Går hos en kvinna och får akupressur och hon har rekommig ett antal vitaminer av märket Holistic, de skulle tydl vara av mkt bra kvalité.När jag sen gick till hälsokostbutiken så frågade biträdet vilket märke det var på de vitaminer jag tog mer, så sa hon att det var bra att de också var holistict och inte ngt "syntetiskt skit från apoteket", hon var annars mkt sympatisk och inte den man förväntar sig skall säga så. Nu är jag inte ute efter att säga att ngn äter "fel sort" eller så, men om man skall köpa kan det kanske vara bra att ha i bakhuvudet. Har aldrig tänkt på att de skulle vara av olika kvatité eller syntetiska, men det kanske ligger ngt i det. Hoppas ingen tar illa upp, det är inte menat som pekpinne!

Kram på er alla!

• 42an

Håller tummarna Cotton, Göran sa igår att CL är väldigt stolta över att de har lika bra resultat med FET som färskförsök, det visste inte jag. Det är ju kanon! Hoppas, hoppas!!!!!!!!!!!

• 42an

Sidney: Hon sa till mig att ta C,B,E selen och Royal Jelly (bidrottnintgelé, skall hjälpa ägget att fästa, skall tas till v.12) Alla finns från Holistic.

• 42an

Glömde.......... En flytande multivitamin som heter SuperVitalis också, smakar helt okGlad. Rena bantningskuren, man blir proppmätt på allt vattnet när man svalt alla piller. Zink är tydl mkt bra för spermierna, kan ju aldrig skada.

• 42an

Cotton: Grattis, full fart mot plussen!
    Släggan: Håller allt jag har!

Bidrottninggelé: I sophinken!

Kram på er!

• 42an

Släggan: Neeeej skit också, vi hade ju bara beställt + till denna tråden. Beklagar så mycket!

Vädur78: Kasta inte in handuken än. Var det inte du som var så klok och sa till mig när jag hade testat tidigt att "Det finns en anledning till att de har testdag efter 2 veckor" Hade man kunnat få tillförlitiligt resultat på dag 4 ist för 14 så hade testdagen varit dåFlört.
    Men jag vet hur det känns med nedförsbacke i bergochdalbanan. Båda mina graviditeter har jag varit helt säker på att de misslyckats för att det kändes som mensen var på väg. Det är precis som om man tänker att om man deppar från början så blir man inte lika ledsen när det blir minus. Upp med hakan!

Lilla fröet: Håller tummmarna att det inte kommer mer mens!

Kram på er alla!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19