Cotton: Spännande, då får vi ha en pepp-och-deppklubb
. Fast det har vi ju redan. Det blir kul att följas åt. Tänk ut ngn bra ursäkt för att du ska va nykter på konferensen. Du kan väl alltid få en släng av migrän eller nåt
Mom70: Lider med dig, vet hur det känns att vara långt nere i avgrunden. Va där några dagar, sen kommer din fighting spirit igen, det gör den alltid även om det inte känns så. Längtan efter barn är en enorm drivkraft. Deppa och ta hand om varann så länge du behöver och ta ny fart sen. Det finns en bäbis som väntar på er också.
Sidney: Segt att vänta. Mensar gör som de vill, tror de retas med oss allt som oftast.
Apropå vitaminer: Går hos en kvinna och får akupressur och hon har rekommig ett antal vitaminer av märket Holistic, de skulle tydl vara av mkt bra kvalité.När jag sen gick till hälsokostbutiken så frågade biträdet vilket märke det var på de vitaminer jag tog mer, så sa hon att det var bra att de också var holistict och inte ngt "syntetiskt skit från apoteket", hon var annars mkt sympatisk och inte den man förväntar sig skall säga så. Nu är jag inte ute efter att säga att ngn äter "fel sort" eller så, men om man skall köpa kan det kanske vara bra att ha i bakhuvudet. Har aldrig tänkt på att de skulle vara av olika kvatité eller syntetiska, men det kanske ligger ngt i det. Hoppas ingen tar illa upp, det är inte menat som pekpinne!
Kram på er alla!