• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-08 20:56:47 följande:
    Det är 5+6 idag.......
    Då går du ju in i v 7 i morgon . Grattis!!!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-08 21:00:04 följande:
    Du har ju rätt!! Lite förvirrat.... Jag är ju i vecka 6
    Precis du är i vecka 6 . Vecka 7 i morgon!!!!!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.
  • mulan
    sydney skrev 2010-07-09 07:24:54 följande:
    Händer inte så mycket i tråden. CA har semester och säkert många som skriver också. Jag jobbar sista dagen inför semestern idag, sen kommer jag nog inte sitta så mycket framför datorn hemma.

Det är inte så lätt det där med veckorna, jag är i v. 5+4 idag, alltså v.6. Börjar bli lite nervös för VUL, ska dit på tisdag.

På onsdag ska vi till Liseberg. Kan jag åka några karuseller eller ska jag ta det lugnt? Får hålla mig till  barnkarusellerna med dottern kanske. Vill ju inte riskera nåt.
    Alla karuseller typ berg och dalbanan där det är häftiga inbromsningar och byglen trycks mot magen ska man inte åka. Dessutom står det varningsskyltar på de attraktioner som inte är lämpliga som gravid.
    Du får stanna vid chokladhjulen . Och det är väl inte fy skam att vinna en massa godis

synd bara. Jag är en sån som ÄLSKAR Liseberg och åker allt!! Kommer sakna det i år

Lycka till på VUL!!!!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-13 12:22:23 följande:
    Imorse började jag morgonen med att blöda......... Har tid för VUL på torsdag så det är väl ingen idé att ringa jouren. Har jag fått MF så kan dom inget göra endå Rynkar på näsan
    Åh nej . Hoppas verkligen att det är falskt larm (vilket är ganska vanligt). Håller tummarna för att blödningen avtagit och att du får se pyret på torsdag med hjärtaktivitet.

Kramar!!!!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-13 16:00:58 följande:
    Jag blöder inte mkt, men jag har ganska ont i magen...... Jag blödde en del förra gången oxå, då var jag gravid med två ( den ena dog i v 11) Jag hoppas att det är falsklarm, men vi får se på torsdag. Det är inte mycket att göra om jag inte får mer ont.
    Jobbigt att vänta till torsdag men som du säger kan dom inte göra så mycket.

Kramar och tummar till dig!!!
    .?*¨*? VECKA 15 ?*¨*?.
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-07-15 19:12:44 följande:
    Idag var det VUL å två små bönor fanns där inne , än är det långt kvar innan vi kan känna oss säkra. Men jag är gravid, med tvillingar
    Åhhh GRATTIS vad underbart!!!!!!!!!! Visst det är långt kvar men det är ett stort steg ni tagit idag

Kramar!!!!!!!
    .?*¨*? VECKA 16 ?*¨*?.
  • mulan
    sydney skrev 2010-07-16 09:24:22 följande:
    Finns ingen ledig signatur. Grattis! Och till tvillingar, WOW!

Jag var på VUL i tisdags, då såg de en hinnsäck och ett litet embyro. För litet för att se ett hjärta enligt läkaren, men han tyckte det såg ut som en normal graviditet. Fick en ny tid till idag för min egen oro skull. Det hade växt ok enligt läkaren och han kunde se ett jhjärta. Så jag är nöjd så här långt. Mycket kan ju hända fortfarande. Fick en ny tid om 3 veckor, om jag känner att jag behöver gå dit, annars avbokar jag. Ska ringa och boka in KUB också, görs väl runt v.,12. ringde MVC idag och fick tid för inskrivning, blev  3 september. En evighet tills dess, blev så sent för det var svårt med tider.
    Grattis!!!!!!!! Underbart!

NUPP/KUB görs mellan v 11 och 14 tror jag det är.
    .?*¨*? VECKA 16 ?*¨*?.
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-07-23 23:36:00 följande:
    Hej!
    Jag har inte orkat mig in på FL på hela sommaren eftersom jag inte kommer överens med sajten. Har inte hunnit läsa igenom historiken än, men grattis till alla barnen! Hoppas nu allt går som det skall!

För egen del har jag just haft mens så det blir väl inte FET denna månad heller utan nästa månadsskifte. Någon som kommer ihåg  när de öppnar efter sommaren på CA? Distansgyn öppnar inte förrän 17:e så det är helt kört. Mitt hopp är att vi kan på göra ett FET utan att ha kollat hos distansgyn "på vinst och förlust" med hänvisning till våran välfyllda frys. Jaja, den som lever får se!
    Just nu är sonen inne i någon fas när han utvecklas i rasande tempo, han pratar och resonerar helt makalöst. Han fungerar som den största morot man kan tänka sig. 
    Vår distansgyn brukar tyvärr stänga en vecka före CA och öppna en vecka efter. Typiskt!!!! Men som du säger, med din välfyllda frys kanske man vågar chansa .
    Lycka till!!!!!
    .?*¨*? VECKA 17 ?*¨*?.
  • mulan
    sydney skrev 2010-08-05 11:27:59 följande:
    jag var på nytt VUL igår och det visade att fostret var dött och hade slutat växa för ett par veckor sen.
    Jag vill bara gråta, vet inte hur jag ska kunna jobba på måndag när semestern är slut. det värsta är nu att jag ska sitta och vänta på att blödningen ska börja... psykiskt knäckande.
    Som det känns nu kommer jag inte orka med någon ny behandling (FET) i höst, men hoppas jag ändrar mig. Mådde så dåligt psykiskt av den förra... 
    Åhh nej . Det är en mardröm. Beklagar verkligen. Massa kramar till dig!!!!!!
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • mulan

Varit på RUL idag och allt såg bra ut

.?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19