• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Sydney: GRATTIS till ruvningen !! Håller tummarna för ett fin fint plus på TD

.?*¨*?.. ♥ MINI, ÄLSKADE MINI ♥ ..?*¨*?.
  • mulan
    sydney skrev 2010-06-20 19:56:18 följande:
    Så är helgen nästan över och jag är på ruvardag 4. Har lite molvärk och ömma bröst, men det är egentligen för tidigt för att känna efter.

Ni i tråden som blivit gravida efter IVF behandling, vad hade ni för symtom under ruvartiden?

Ceropegia: grattis till v.12! Nu måste det ju gå vägen.
    Jag har haft samma symptom både vid plus och minus. Molnvärk och stickningar. Nackdelen med vagiatorerna . Håller tummarna för ett fint plus när det är dax!!!
  • mulan

Hemkommen från NUPP. Allt såg perfekt ut, så bra det  kunde bli sa hon . Risken låg på 1:6611 så vi är jättenöjda . MINI vinkade till mamma . Bilder och mer info finn i min blogg.

• mulan
    sydney skrev 2010-06-21 19:49:02 följande:
    Mulan: grattis till lyckat NUP. Skönt att ha ytterligare en milstolpe avklarad. Tiden går så fort, jag tycker det var alldeles nyss som du plussade.
    Tack !!!

Ja nu går det äntligen lite fortare. I går var det 2 månader sedan jag var på FET och på onsdag går jag in i vecka 13 . Nästa delmål är RUL då jag är i v 19. Sen ska vi beställa barnvagn
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-06-21 20:24:06 följande:
    Grattis Mulan, en tredjedel avklarad
    Tack !!!!

Japp ungefär 1/3 nu . Snart 2:a trimestern och fjärde månaden
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-06-21 20:33:29 följande:
    Själv så sitter jag och funderar på hur tidigt man kan tjuvstesta......
    . Vilken RD är du på????

Jag tjuvtestade på RD 7 denna gången men då var det oxå en 6 dagars blastocyst. Kan jämföras med RD 11 på 2 dagars odlat
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-06-21 20:42:59 följande:
    Är det dag 0 när jag gör FET? Då är jag på dag 9 imorgon( jag satte in 2 dagars)
    ja det är dag 0. Då kan du ju snart testa . Spännande!!!!! Håller tummarna!
  • mulan

Tack tjejer !!!!

• mulan
    sydney skrev 2010-06-22 08:19:47 följande:
    sushikatten: har du testat nu?

finnsingen ledig signatur: lycka till om du tjuvtestar! Jag har nästan bestämt mig för att inte tjuvtesta men man vet aldrig...

Jag är på ruvardag  6 idag. Symtom kommer och går. Inatt har jag haft som ilingar/krypningar i ena vaden så jag har inte kunnat sova, men det beror väl på nåt annat. Igår och idag känner jag mig väldigt pessimistisk och tror inte att det har gått vägen. Helt säker på att alla symtom är PMS och tycker tom att det luktar mens.
    Spännande!!!!! Krypningar i benen är vanligare om man är gravid . Kanske lite tidigt för din del iofs men vi säger att det beror på att du är  gravid . Håller tummarna!!!
    ceropegia skrev 2010-06-22 09:05:37 följande:
    mulan: Grattis till att det såg så bra ut!!! Jag har KUB på måndag..vilket gör mig lite osäker.. I vilken vecka gör man det? Trodde det var 12..som du gjorde i..men jag kommer vara i 13..?
    Nu kan du slappna av lite!

Sydney: Håller tummarna stenhårt! :)
    TACK!!
    Tror det görs mellan vecka 11och 14,  eller 11 och 13. Har läst båda varianterna.

Ja nu ska jag slappna av lite mer vilket ska bli sååå skönt
  • mulan
    ceropegia skrev 2010-06-22 11:48:08 följande:
    mulan: Det förstår jag.. :) Du är värd att luta dig tillbaka och njuta av denna graviditeten..som kommer resultera i en liten bebis :)
    Ska jag ha en bebis . Fattar det inte . Min stora stora dröm Drömmer.

Nu längtar jag efter sparkar innifrån magen
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19