• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Vädur 78 skrev 2010-08-05 20:40:37 följande:
    GRATTIS till lyckat RUL
    Tack vännen!!!!!
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • mulan
    Resande skrev 2010-08-05 21:15:46 följande:
    Mulan- grattis!! Vad fantastiskt att du redan varit på Rul (jag tycker det går vansinnigt fort men kan tänka mig att du inte upplever det som riktigt lika sanbbt kanske... ). 

Finns ingen ledig signatur- grattis till tvillingar. Är allt ok med dig nu? 
    Tack !!!!
    Ja du har rätt . Men nu är jag snart halvvägs iaf
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-08-05 21:19:36 följande:
    Varsågod Är så himla glad för din skull! och att det ger resultat så som ni kämpat, det visar att man inte ska ge upp
    Nä ge upp ska man inte i första taget . Kampen har varit lång men den är värd allt slit nu
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • mulan
    sushikatten skrev 2010-08-06 13:30:53 följande:
    Mulan: Vad tiden går fort och underbart att allt löser sig och flyter på!  Grattis till Rul.
    Tack så mycket !!!!
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-08-07 09:41:53 följande:
    Sidney : Jag lider med dig, finns inga ord för hur hemsk det är.

Mulan: grattis till  Rul som såg fint ut.

Fiji: Jag vet fortfrande inte hur det ser ut, skall till MVC på ons för inskrivning. Hoppas att det finns något liv kvar där inne .....Jag mår fortfarande illa och är jättetrött men symtomen har minskat. ( kan inte låta bli att tänka på hur det var förra gången när vi förlorade ett barn i magen, då minska symtomen oxå)
    Vad jobbigt!! Kan du inte försöka begära ett VUL till så snart som möjligt? Vilken vecka är du i??
    Kramar!!!
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-08-07 18:51:06 följande:
    10+1 idag. Dom skulle göra ett VUL på ons när jag skall skrivas in på MVC, Men även om båda två lever då så kommer jag inte våga hoppas förrän jag gått längre. Vi förlorade vår andra tvilling någon gång mellan v 10+4 och v 12 förra gången   Så just nu väntar jag bara.............
    Väntan är skitjobbig . Jag hade ju två tidiga MF innan denna graviditeten. Det är först nu efter RUL som jag känner att jag kan njuta av att vara gravid.
    Folk tjatade hela tiden efter NUPP " att nu kan ni ju slappna av" "nu får du inga MF". Dom fattar noll!!!

Jag ska hålla alla tummar och tår på onsdag. Ska be MINI göra detsamma .

Massa kramar
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • mulan
    sydney skrev 2010-08-08 14:30:58 följande:

tack för kramarna...

Känns tungt att komma tillbaka till jobbet imorgon efter 4 v semester och inte vara gravid längre.Som tur är hade jag bara berättat för en kollega, annars hade det nog varit värre.

Fick någon blodig flytning härom dan men annars ingen blödning. Hoppas det går fort så skiten kommer ut och man kan börja om igen.Hur tungt det än känns så måste vi ju fortsätta.  hur länge måste man vänta innan man kan göra FET efter MA?

mulan: grattis till lyckat RUL!

<Finns ingen ledig signatur. hoppas  du får göra VUL nästa vecka och att allt ser bra ut,

Tack!

Oftast tror jag att du bör vänta 2 menstruationer, dvs MF mensen och en till. Kroppen bör ju vara återställd.
    Efter mitt andra MF blödde jag i 26 dagar. Trodde aldrig det skulle sluta

Kramar!!!!!!!
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • mulan
    sydney skrev 2010-08-09 09:13:15 följande:
    Tillbaka på jobbet idag, och kan inte riktigt fokusera på jobbet. Funderade ett tag på att sjukskriva mig några dagar, men ännu jobbigare att bara gå hemma känns det som. Dottern ska iväg med mormor & morfar denna vecka. Får se, kanske får vara borta när blödning börjat, om jag mår sämre då.

Mulan. Det lät tufft med blödning i 26 dagar, det hoppas jag att jag slipper. jag har läkartid på måndag, blir kanske tabletter då.

Nu har jag börjat fundera på FET även om det dröjer ett tag tills jag är där.
    jag har ju 3 ägg i frysen. Hur funkar det, tinar de ett åt gången? kan det bli 3 FET av de jag har eller hur har det varit för er? Har någon här blivit gravid efter FET?
    Det gick åt en del mensskydd den mensen. Borde blivit sponsrad....

De tinar 1 åt gången om de är infrusna 1 o 1. Om den första klarar upptiningen bra så tinar de inte fler så med andra ord kan det bli 3 FET

MINI jag har i magen är från ett FET . Jag har plussat 3 gånger och 2 av dom är efter FET
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • mulan
    sydney skrev 2010-08-09 09:59:02 följande:
    Vädur78 & Mulan. tack för era svar! Äggen är frysta i 3 strån, och jag förmodar att det betyder att de är infrusna 1 och 1.
    Exakt!!! På CA klarar 9 av 10 upptiningen vilket är ett väldigt bra resultat . Lycka till se! Kramar!
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-08-09 16:22:41 följande:
    Idag blev jag ännu mer orolig, blödning och molvärk........ Känns inte toppen just nu. Pratade med MVC och dom tyckte jag skulle avvakta till den inbokade tiden på ons. Det finns ju ändå inget att göra om det gått åt pipan igen.
    Åhh nej . Förstår att du blir orolig. Håller tummarna extremt hårt inför VUL . Tänker på dig!
    Kramar!!!!!!!
    .?*¨*? VECKA 19 ?*¨*?.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19