FruNaftra skrev 2010-08-25 17:24:16 följande:
Kom att tänka på en sak. Jag glömde fråga läkaren om detta....så jag passar på att fråga er.
För 3 månader sedan dog en god vän och jag fick ett rökåterfall. Hade varit rökfri i typ 2 år. Men när han dog så försvann motivationen och jag började röka igen. Nu efter att jag pratade med Göran om IVF så gick jag ut och tog den sista cigaretten och kastade resten. NU är det slut på äcklandet!!
OM vi nu skulle hinna få fram pengarna till en IVF innan mensen kommer, om ca 1-1,5 vecka, tycker ni vi ska köra igång, trots att jag har rökt i 3 månader?
Det är nog ingen fara. Tror du kan köra på
. Hoppas bara att det löser sig med pengarna. Beklagar sorgen efter din vän. Kramar!!!!!
Cånrad skrev 2010-08-25 17:25:59 följande:
Hej allihopa, fick en son i januari på vårt första IVF försök och är överlyckliga över honom. De konstaterades att jag inte kunde bli gravid på egen hand då äggledarna är sammanväxta döm om min förvåning när jag gjorde ett positivt gravtest...... Var på VUL i förra veckan och hoppas jag är i vecka 15 redan....
Nån anna som detta har hänt om inte så vet ni nu att det kan hända!!!!
Hoppas ingen tar illa upp för att jag skriver om detta här, jag är bara så lycklig!!
Bamsekram till ala ni som kämpar!!
!!!!!!!!!!
Under kan ske och det är tredje gången denna veckan som jag läser om IVF:are som blivit gravida på egen hand
.
GRATTIS!!!!!! Underbart!!!