Carlanderskatöserna del 19
Hej tjejer och tappra kämpare! Undrar bara om någon av er går på distansbehandling på Carlanderska? Dvs enbart gör ÄP och ET där, och gör alla vul och kontroller hos någon av deras samarbetsdoktorer på annan ort?
Har hört så mycket gott om Carlanderska, och nu har vi använt alla våra gratisförsök i Malmö och det är dags att börja betala. Funderade på om man skulle byta till Carlanderska, och göra vul och kontroller i Halmstad där de har någon de samarbetar med. Tyvärr är Carlanderska några tusenlappar dyrare än vår nuvarande klinik i Malmö, men det kan det ju vara värt.
Stort varmt lycka till allihopa!
vi har idag en dotter, färdigutredda under 2004 gjort en missfallsutredning o där inga fel, jag har endometrios, men endast micro, opererats både med titthål o tagit bort sammanväxningar o polyper vid 2 tillfällen, har nu alltså sökt till carlanderska..men vad kan dom egentligen göra för oss..gör ett sista försök, vet ju bara hur galet dåligt man mådde när man va inne i denna cirkusen o vill ju egentligen inte hamna där igen, fast det e skillnad på den längtan som fanns när man inte hade något barn..kanske låter knäppt i era öron men hoppas ni förstår vad jag menar
min man gjorde ett spermaprov då för 6 år sen, tror ni man behöver göra om det?
Välkomna båda två !!!!!!