• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Kryddan: tack så mycket

.?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • mulan
    Resande skrev 2010-05-23 20:49:48 följande:
    Hej har inte varit inne på dryga veckan. Grattis till lyckade ÄP, till er som ruvar och haft lyckade Vul. Var på Carlanderska förra veckan och är nu ruvare igen. Hoppas detta embryo vill fästa... Mulan: stort grattis!! Låter verkligen lovande med detta lilla mirakel. N var 11 mm vid vårt första vul...
    Tack så mycket vännen . Hoppas du har rätt. Sa till mig själv att jag bara ska njuta nu några dagar ooch inte oroa mig, men det bar inte lätt. Känner ingenting i magen. Bara väldigt svullen eller vad det nu är. Har redan stora problem med att få på kläderna.
    Grattis till ruvningen . När har du TD????

Kramar!
  • mulan
    Resande skrev 2010-05-23 21:41:46 följande:
    Tack sötnosar! TD 2 juni... Mulan- jag gick med mammabyxor från v.7 just för att jag var så svullen. Sen la det sig lite kring vecka 11-12 där någonstans innan jag började bli större på riktigt. Man får försöka njuta, vissa dagar slår nervositeten över men det är bara att försöka tänka positivt så gott det går med den ryggsäck man har.
    Jag har faktiskt köpt lite mammakläder idag när jag var i Ullared . Hittade dock inga byxor. Blev leggins och några överdelar.

Håller tummarna för ett fin fint plus på TD!! Kramar!
  • mulan
    Happiness skrev 2010-05-23 21:47:38 följande:
    Japp då har jag ett litet embryo i magen Tack för tipset med kameran Vädur . Embryologen var gullig och fotade. MW sa att det var ett väldigt fint embryo och jag såg 5 st bubblor.Dom andra 2 skulle dom långtidsodla. Så nu är man ruvare då....tänk vad fort och bra allt har gått ändå. Kramade om Maggan
    Grattis till ruvningen .
    Visst är det häftigt att ha ett foto av den blivande bebisen . Jag har tagit kort varje gång vi varit på ET/FET. Inte alla som kan visa sina barn bilder på när dom var några få celler gamla
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-05-23 22:03:05 följande:
    Jag hoppas verkligen att maken kan vara med vid FET för dels så ogillar jag Göteborgstrafiken som fd stockholmare, dels var han ju med när vi gjorde kisen...
    Du får tjata på honom.
    Jag har fått med min sambo varje gång tack o lov. Avskyr alla former av stadskörning

Tyvärr är han bortrest när jag ska på nästa VUL hos vår distansgyn i v 11 . Hoppas verkligen att mini är kvar då annars vet jag inte hur jag ska orka själv
  • mulan
    Happiness skrev 2010-05-24 11:24:29 följande:
    OK har dom fått in det nu...det har ju varit väldigt dåligt med mammakläder där tidigare. Kul!!!
    Det fanns inte mycket att välja på och inte direkt någtra snygga men jag ville köpa och behövde verkligen det. Magen är stor

Ta det försiktigt med träningen. Läste någonstans att man inte ska ha en puls över 120
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-05-24 11:44:57 följande:
    Gravid kläder finns det inte mycket tyvärr. Men mycket av de vanliga kläderna fungerar bra fast man kanske får köpa någon storlek större..
    Nä jag har märkt det. Byxor framförallt. Går ju bra nu med leggings men till vintern blir det värre
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-05-24 12:04:00 följande:
    jag har mest haft leggings och tights hela vintern, köpte ett par jeans på HM.  sen köpte jag ett par jeans på vero moda mer med resår i midjan, de har fortfarande sånna där och de fungerade hela graviditeten och kostade bara 229 kr tror jag
    Skrippo nämnde att vero moda har mammakläder. Här hemma finns KappAhl o Lindex och ingen av dom har mammakläder
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-05-24 12:10:40 följande:
    det visste jag inte, det var vanliga jeans fast i lite stretch... här hade vi bara mammakläder på HM men det är rätt bra här, vet jag tittat i jönköping men där är det kaos bland mammakläderna.....
    jag tolkade det som att det var mammakläder men det kanske det inte var

Menar du H&M på A6??? Hela den butiken är ju ett enda stort kaos. Rörigare butik får man leta efter. Jag köper nästan aldrig kläder där just pga röran
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-05-24 12:22:49 följande:
    ja och nere på stan oxå,.... finns ju en del att beställa på nätet men är ju lite svårt med storlekar
    Nätet beställer jag inte på i första taget. Har väldigt svårt att få rätt storlek
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19