Carlanderskatöserna del 19
Ledsen att jag inte har varit aktiv här men jag har haft så vansinnigt mycket att göra sedan jag började jobba förra veckan. Jag har varit så stressad så jag känner ett tryck över bröstet....stressen är så påtaglig så det inte finns en chans att tänka på att hinna med en FET just nu. Jag mailade precis CA och avbokade tiden för VUL nu till veckan. Blir besviken men ändå lite lättad....
Sist jag kastade mig in i FET så blev det ju MA och jag vill verkligen inte att det ska hända igen med tanke på att jag nyss ätit provera efter den långa missfallsblödningen. Jag vill vänta lite och se så kroppen återfått sin balans.
Jag skickade in CV,t till det där IT företaget och det har gått så pass bra att jag kommer få ett jobberbjudande när jag ska dit på måndag. Då har jag ytterligare en anledning till varför det vore bäst att vänta någon/några månader med FET.
Skittrist men samtidigt lite skönt att ha en sak mindre att oroa sig för....fan alltså att man inte kan ynga av sig som normalt folk
KRAAAAAAAM på er och ett STORT lycka till med era behandlingar och graviditeter Ni vet att jag hejar på er ända in i mål, stöttar och finns här för er. Bara att messa mig om ni vill. Annars hörs vi igen när jag är tillbaka i göra-bebis-svängen här inne i Carlanderskatråden
Vi finns här och hejjar på dig när du känner dig redo att komma igång igen.
Stor kram