Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Carlanderskatöserna del 19

Nu har de ringt från CA!

FET blir på lördag 12.30. Spännande!

• Skrippo
    akita06 & amorosa: Tror ni kommer trivas toppen på CA. Jag tycker de är kanon! Har gjort "gratis försöken" på RMC LInköping och CA är tusen ggr bättre. Jag går via distans och tycker det går hur bra som helst

Lycka till!
  • Skrippo

Hej på er

Välkomna nya!

Någon här som ätre citodon trots graviditet. Vad har ni fått för restriktioner i så fall?

Super nervös inför morgondagens FET. Tänk om de inte klarar uptiningen?

Kram på er

• Skrippo
    Lalie skrev 2010-09-10 21:51:05 följande:
    Hej tjejer!

Lämnade er i januari efter att vi misslyckades på Carlanderska, och har haft en lång FL-paus, men nu har vi bearbetat och återhämtat oss så pass att det snart är dags igen, trots att vi inte hade tänkt det från början. Har telefontid på tisdag med Margareta, och verkar allt ok så kör vi igång igen så småningom.

Visst måste man väl inte dit på första samtalet igen? Det borde väl räcka med telefonkontakt? Recept på sprutorna borde de väl kunna skriva ut ändå? Kan ni hjälpa mig så jag inte glömmer att fråga något? Det enda jag kommer på är hur man kan förändra behandlingen nu, då vi fick så få mogna ägg sist.
    Välkommen tillbaka!
  • Skrippo

Hej på er

FET gick bra idag. De behövde bara tina en blastocyst så vi har fortfarande 5 kvar, det känns ju alltid skönt om något. Men denna såg toppen ut på alla sätt och han sa vi hade 50% chans till graviditet.
    Har alltid haft ganska ont vid ET, så också idag, det är alltid lite bökigt att få in katetern.......
    Så nu har jag ont i underlivet och som rejäl mensvärk...

Kram på er alla och stor lycka till!!

• Skrippo

Rd 2 idag och redn trött på det....
    Någon som har bra tips för att inte tänka på att man ruvar, känna efter och bara må allmänt bra????

• Skrippo
    Vädur 78 skrev 2010-09-13 15:56:06 följande:
    hmmm finns det
    Tjuvtesta så fort man kan kanske.... men än är det ju lite tidigt.....men till helgen kanske
    JA det är ju just det jag kan ju inte ens tjuvtesta... Suck att tiden går så långsamt...
  • Skrippo
    Vädur 78 skrev 2010-09-13 20:06:56 följande:
    När har du testdag?
    22/9... LÅngt dit...
    Men jag har BIM onsdag eller torsdag så jag tror jag kommer att veta tidigare än så...
  • Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-09-14 13:54:13 följande:
    Nu har jag varit inne på CA.
    När jag satt i bilen ringde de och undrade var jag var. De hade skrivit fel tid på lappen de gav mig så jag kom in 1 h senare än vad de planerat. Så jag fick vänta ett tag innan de kunde ta emot mig...jag var så stressad eftersom jag hade lämnat Ella till en ganska ovan banpassare. Inte riktigt vad jag behövde just då.

Tyvärr växer det inte till sig speciellt fort så ÄP kommer inte bli på fredag utan på söndag eller måndag. BLAAAAHHHH....då skiter det sig med barnpassning ju, eftersom svärföräldrarna reser 25 mil för att ta henne fredag och lördag. Jag ska in igen på fredag  för sista kontroll + blodprov....då kan vi spika datum för ÄP.

Känner mig lite negg nu...nu måste jag gå och ha ont i ryggen hela helgen när jag hade ställt in mig på att det skulle vara över snart.
    Åh så jobbigt dte är när det inte blir som man tänkt sig!
    Men nu får vi hoppas att kvalitén istället blir den allra bästa så det blir plus.

Kramar till dig!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19