Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Carlanderskatöserna del 19

Grattis till er som nått ruvarstatus!

Håller tummarna för er!

KRAM

• Skrippo
    Lilla fröet skrev 2010-10-23 22:02:34 följande:
    jag har bara en liten fråga..har ju jobbat idag, hela dan, men jag har haft en del "ont" när jag ansträngt mig, det har nästan skurit i magen...e det pga ÄP? Dom sa att man kunde jobba på som vanligt..o hru menar dom egentligen med som vanligt?
    Jag harinte jobat mellan ÄP och ET.
    Haft för ont och inte orkat. Samt velat ladda inför ET.

Kram
  • Skrippo
    Glittran skrev 2010-10-23 16:12:08 följande:
    Lycka till alla kämpare i tråden! Jag skriver inte ofta men jag läser.

Nu har jag uppdaterat listtråden med ännu en IVF-bebis: fick en dotter 21/10 (gjorde två syskonförsök, FET, det sista med blastocyst). Syskonförsöket gick ju smidigt för mig, för första barnet gjorde jag tre färskförsök (+ förberedelse inför ett FET som inte blev av) så ge inte upp! För väldigt många funkar det ju till slut.

Hoppas på många fler bebisar i tråden!
    GRATTIS!
    Du ger mig hopp!
  • Skrippo
    sydney skrev 2010-10-25 20:30:16 följande:
    Hur går det för dig? har du slutat blöda? KRAM
    Det går...
    Eller vad ska man säga.
    Har varit med om väldigt mycke skit i mitt liv och hoppades väl bara för mycket denna gången, det var väl därför mfet tog så hårt på mig. Hoppades väl att NÅN gång skulle turen vända... Men inte...
    Tar en dag i taget och hoppas på det bästa.
    Blöder fortfarande men mer sparsamt nu.

Kram
  • Skrippo

FruNaftra: Spännande! Håller tummarna att det bara ska bli starkare, starkare och starkare

AnnikaMa: Va jobbigt hoppas det löser dig på egen hand då. Lycka till!!

Ego: Jobbade för första gången idag igen. Jobbigare än jag trodde. Sist jag träffade dem så pratade vi ju bebis och så....

Kramar till alla

• Skrippo

FruNaftra: Grattis till plusset. Och många kramar till dig och din syster. Hoppas det löser sig på bästa sätt. Massa kramar

• Skrippo
    cotton skrev 2010-11-12 13:14:02 följande:
    Nu har jag testat igen. Köpte ett clearblue plus test på lunchen och höll mig från klockan sju till kl ett. Fick ett plus!!! Ett svagt sådant men ändock ett plus. Så till dess motsatsen bevisas tänker jag faktiskt betrakta mig själv som GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Så underbart roligt!!

Stort grattis!
  • Skrippo

Tittar in och kramar om er alla.

Hoppas att min mens vill komma i veckan så vi kan börja tänka på nästa försök.

KRAM

• Skrippo
    Fylgja skrev 2010-11-15 21:44:42 följande:
    Shibby - kul att höra att det kändes bra på CA!

Sydney - låter skönt med sol och glass och 20 grader! Även om mens i det läget inte är optimalt Obestämd

Skrippo - hur mår du? Hoppas det är lite bättre, håller tummarna för att det blir mens och nytt FET för dig så snart du känner dig redo.

Själv tar jag min sista pergotime imorgon, VUL på torsdag. Återstår att se om det ser ut som det ska.
    Tack för omtanken!
    Det går men jag mår fortfarande ingevidare.
    Men mamma ligger på sjukhus och jag har en rygg som är hemsk.
    Var på MR röntgen i lördags iaf.

Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19