Carlanderskatöserna del 19
Jag kommer hellre till CA till min egen läkare när de har tid för mig. Så jag fick en tid i morgon på förmiddagen. Känns mycket bättre.
Håller tummarna för dig!
KRAM
Hej på er fina vänner
Har ju hållit extremt låg profil här i tråden.
Gjorde FET den 11/12 och hade TD 25/12. Och jag plussade!!!!
Men rädslan har varit stor eftersom det slutade i MF sist.
Men i måndags varvi på VUL och allt såg perfekt ut och det lilla hjärtat pickade på så fint!!
Har nu varit på första besöket hos BM, mysigt!
Nästa UL blir 15/2 och jag längtar som en tok!
Men skillnade mellan när jag var gravid och fick missfall och denna gången är att denna gången så känner jag mig verkligen gravid. Mår illa, trött och har ömma bröst.
Kram på er alla
Hej på er! Jag hängde här tills vi fick vår son för 2 år sedan och läser rätt troget i det tysta. Är det någon som vet hur det funkar med betalning för FET? I infopappren stod det bara att medgivandelappen för återinförande måste lämnas innan tining, men får man fakturan först när de vet om det blev någon FET?
Majsanna: Stort Grattis!
Hej på er
Vädur: Håller tummarna för att mensen ska komma
Cotten: Åh jag förstår det är jobbigt. Men jag hoppas och tror att det ska gå bra.
Sydney: Bra att hålla sig sysselsatt även om det inte är så himla lätt alltid.
Ego: Är V 11 nu ( 10+3). Känner mig gravid och allt men jag är ändå sp himla nervöst att nåt ska va fel. Har inte haft något endaste som tyder påd et. Men det är så hima mycket lättare när det sysn tydligt att man är gravid och ännu bättre när man känner bebis sparka... UL 15/2 men jag vill det ska va NU.
Är hemma men min sjuka lillatjej och min man är på kurs. Så det har varit några tuffa nätter nu: är helst slut. Både gravidtrött och att inte få sova. PLus min onda rygg...
Kram på er alla