Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Carlanderskatöserna del 19

Blä blä blä! Vad det är segt att ruva...
    Och jag är bara på Rd 3 idag...

• Skrippo

Hej på er

Rd4 idag och JA ni får gärna söva ner mig
    Hade ju sen ÄL men hade BIM igår men ännu ingen mens i sikte....
    Så man kastas mellan hopp och förtvivlan. En pärs att kolla trosorna och pappret  när man går på toa...

Har inte mensen kommit tjuvtestar jag kanske till helgen...

KRAM

• Skrippo
    Lito skrev 2010-12-17 20:45:58 följande:

Vädur 78, vi var under utredning i tre år. Under de åren åt jag pergotime som resulterade i en äl på tre år. Eftersom jag fick en äl så ville de att jag skulle äta fler kurer. Jag har anmält mitt ärende där.. Så jag är inte alls nöjd med Eksjö. Bemötandet är ju oxå under all kritik!

Ska skicka ett brev till Rmc, de har ju stängt nu och öppnar den 10 Jan.. Då har de 14 dagar på sig. Då måste de hinna, annars åker jag dit och hämtar mina journalkopior.

Grattis Cotton och Kryddan71 till graviditet {#emotions_dlg.flower}  Lycka till akita06 till ruvning {#emotions_dlg.flower}

Vi fick brevet från CA idag, snabba ryck! Vi ska träffa Torbjörn Hillensjö. Någon som går/ gått hos honom?

Han är underbar på alla sätt.
    Välkommen hit och hoppas ni blir nöjda på cA.
    DEt är tack vare honom som vår dotter finns.

Kram
  • Skrippo
    Lito skrev 2010-12-17 21:25:58 följande:
    Skrippo, då förstår jag att ni har varit nöjda med honom.
    Va underbart med en liten tjej. Hur gammal är hon?
    Hon är 18 månader. Vi kämpar just för för syskon till henne.
    I LÖrdags gjorde vi FET. Det var Torbjörn som gjorde det och han är också vår ansvariga läkare.

Kram
  • Skrippo

Hej på er

Har ni lika mycket snö som vi?
    Nu räcker det tycker jag.
    Vi fick till och med köpa gran i år. Vi brukar alltid hugga, men när snön når till midjan så går det bara inte.

FruNaftra: Grattis till de första stegen. Visst är det magiskt!

Cotton: JObbigt! Men som du själv säger så är det ju supervanligt. Men om jag var du skulle jag nog boka in ett VUL tidigare. Bara för att du kan och för att du ska må bättre.

KRAM

• Skrippo

Kikar också in och önskar er alla en jul med massa julfrid och tid att kunna njuta med nära och kära.

KRAM

• Skrippo
    akita06 skrev 2010-12-26 21:50:58 följande:
    Mens och minus....
    Nu blir det ett låååångt uppehåll med denna karusell. Mår fruktansvärt dåligt, känner mig värdelös och livet har liksom ingen mening för mig om man inte får barn...
    Tar mig väl upp igen -för det gör man ju alltid, men nu gäller det att  komma på fötter igen och ta hand om mig själv o min kropp.

Kram på er alla goa tjejer och lycka till!
    Vickis
    Önskar det fanns något jag kunde säga eller göra!

Massa kramar till er!
  • Skrippo
    cotton skrev 2010-12-30 15:36:27 följande:
    Ja, jag var på UL till och med! Bebben var en pigg och supersöt liten skrutt som sög på tummen. Den var 40,4 m lång och så otroligt fin. Jag kände en sådan omedelbart stark och intensiv kärlek när jag såg skrutten sparka.  Och så är jag så lycklig att jag har massor med lyckokänslor över... någon som vill ha en skvätt gratis?
    Åh så underbart!
    Supergrattis!
    Förstår om du är lycklig. Men det är du värd!

KRAM
  • Skrippo
    majsanna skrev 2011-01-10 13:57:51 följande:
    Fru Nafta: Vad skönt att du fick en tid hos CA så fort i alla fall. Hoppas att allt går bra.

Jag har nu också pratat med CA och är inbokad för äggplock på fredag.
    Grattis till ÄP!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19