Carlanderskatöserna del 19
Blä blä blä! Vad det är segt att ruva...
Och jag är bara på Rd 3 idag...
Blä blä blä! Vad det är segt att ruva...
Och jag är bara på Rd 3 idag...
Hej på er
Rd4 idag och JA ni får gärna söva ner mig
Hade ju sen ÄL men hade BIM igår men ännu ingen mens i sikte....
Så man kastas mellan hopp och förtvivlan. En pärs att kolla trosorna och pappret när man går på toa...
Har inte mensen kommit tjuvtestar jag kanske till helgen...
KRAM
Vädur 78, vi var under utredning i tre år. Under de åren åt jag pergotime som resulterade i en äl på tre år. Eftersom jag fick en äl så ville de att jag skulle äta fler kurer. Jag har anmält mitt ärende där.. Så jag är inte alls nöjd med Eksjö. Bemötandet är ju oxå under all kritik!
Ska skicka ett brev till Rmc, de har ju stängt nu och öppnar den 10 Jan.. Då har de 14 dagar på sig. Då måste de hinna, annars åker jag dit och hämtar mina journalkopior.
Grattis Cotton och Kryddan71 till graviditet Lycka till akita06 till ruvning
Vi fick brevet från CA idag, snabba ryck! Vi ska träffa Torbjörn Hillensjö. Någon som går/ gått hos honom?
Hej på er
Har ni lika mycket snö som vi?
Nu räcker det tycker jag.
Vi fick till och med köpa gran i år. Vi brukar alltid hugga, men när snön når till midjan så går det bara inte.
FruNaftra: Grattis till de första stegen. Visst är det magiskt!
Cotton: JObbigt! Men som du själv säger så är det ju supervanligt. Men om jag var du skulle jag nog boka in ett VUL tidigare. Bara för att du kan och för att du ska må bättre.
KRAM
Kikar också in och önskar er alla en jul med massa julfrid och tid att kunna njuta med nära och kära.
KRAM
Vill också önska er alla en fin nyårsafton och en bra början på 2011.
KRAM