Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Carlanderskatöserna del 19

Vädur 78 skrev 2011-02-04 10:23:36 följande:

Här blir det sprutstart i kväll

Någon som har koll på Menopur? Jag ska ta 112 ie alltså 1,5 ampull men nu sa de att jag skulle använda 2 med vätska men har för mig att de sa sist att de vätska räckte till 3 st????

Sen sa de att ÄP var planerat till den 14/2 och i så fall blir det bara 8 dagar med sprutor och det hade jag sist men då hade jag Gonal f 225ie, visst borde man spruta något längre när dosen är lägre???

Kram kram

Grattis till sprutstart!!!!
    Nu håller vi tummarna stenhårt för nu ska det bli bebis minsann!!!

VUL visar väl om det blir fler eller förre sprutdagar. man får väl försöka lita att det kan sina saker

KRAM
  • Skrippo
    Vädur 78 skrev 2011-02-04 11:51:23 följande:
    Absolut, tänkte bara förbereda med barnvakt
    Ja det kan ju så klart va en bra idé!
    Annars så låter det ju bra med ÄP på alla hjärtans dag
  • Skrippo
    sydney skrev 2011-02-09 07:57:10 följande:
    Lycka till idag Vädur! hoppas det blir ÄP snart!

Denna ruvning känns typ precis som min minus ruvning. Tyvärr... RD 9 idag...
    Har lite mer biverkningar av progynonet denna gång, dvs huvudvärk och illamående.
    Nästa gång ska jag nog försöka med ostimulerat FET så jag slipper det.
    Kramar om
  • Skrippo
    Vädur 78 skrev 2011-02-09 08:42:35 följande:
    Ja idag är det första vul Tack för tummarna! KRAM
    Spännande! Håller tummarna hårt och hoppas på fint resultat!
  • Skrippo
    Finns ingen ledig signatur skrev 2011-02-09 09:08:47 följande:
    Oj vad det händer mkt i tråden nu, jag har inte hunnit läsa igenom allt, så grattis till dom som plussat, lycka till till er som ruvar och givetvis massor av styrkekramar som forstätter kämpa.
    Själv så sitter jag i startgroparna hemma och hoppas snart få föda två små CA bebisar.....
    Åh så spännande!!!!

Lycka till!!!
  • Skrippo
    sydney skrev 2011-02-10 08:31:50 följande:
    Vädur: hur gick det på VUL?

Finns ingen ledig signatur: oj vad tiden gått fort, lycka till! Tänk att du snart har dina små mirakel hos dig.

RD 10 idag och jag har alla möjliga tänkbara  pms symtom/biverkningar/grav symtom, inte samtidigt men de kommer och går: illamående, huvudvärk, frossa, andfådd, svullen mage, ådror på brösten, trötthet, yrsel, mensvärk m.m  Vill veta men ändå inte, vågar inte testa förrän tidigast lördag.
    Att ruva ÄR hemskt! Håller tummanra för fint plus!

KRAM
  • Skrippo
    Vädur 78 skrev 2011-02-10 08:35:36 följande:
    Hade 3 blåsor på höger och 5 på vänster. De trodde 5 sprutor till och då blir det ÄP på onsdag i så fall. Ny koll i morgon.
    Håller tummarna för dig  
    Hoppas för dig vännen!

KRAM
  • Skrippo
    Vädur 78 skrev 2011-02-11 11:52:54 följande:
    varit på vul idag igen. 8 äggblåsor på ena sidan och på den andra verkar det ha stannat av helt, dock 2 små. Ska höja till 150ie nu och nytt vul på måndag. Fy vad segt det var att köra med låg dos...... ÄP tidigast nästa onsd men lutar kanske mer åt torsdag, beror väl på hur det svarar på höjningen.
    Håller tummarna för att det ska va riktigta guldägg du producerat fram nu.
    Förstår att du är rädd att inte komma till ET.
    Men jag håller tummarna för riktigt bra kvalité och du behöver ju bara ett guldägg egentligen
    ( försöker peppa dig och det inte framgick )
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19