• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Jösses, har det redan gått 3 månader till!!!
    Här är den nya tråden iallfall

Här är alla som är 30+, barnlösa, och som haft 2 eller fler mf/ma välkomna att hänga på.

Anledningen till att vi inte vill att yngre eller de som redan har barn ska skriva här är dels för att vi som är över 30 även (ofta) har ålderspanik utöver svårigheterna att behålla våra små och dels för att vi utan barn är i en annan sits än er som redan har barn. Med det vill jag absolut inte föringa eran sorg för den är lika stor, men jag hoppas ni förstår hur vi menar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 09:28
    Medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m47914387.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-08 09:39
    Ny medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m49858810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-11 18:00
    Plustråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m52477196.html

• Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
  • Liss

Bettan: Underbara nyheter - stort grattis!!

Ninni: Det blev lugn midsommar med goda vänner uppe i Dalarna för oss. Skulle inte varit fel med lite mer semeter nu, strålande sol här

Ha en bra vecka alla!

• BettanB

Har haft en underbar midsommar. Firade med goda vänner och hade det mysigt. Lagom lugnt också, precis vad vi ville ha.

Hoppas allt är bra med alla!

Sorg i BettanMansion.
  • NinniNinna

Liss och Bettan: skönt att ni hade en bra midsommar!

Bettan: hur har det gått med er nya hund? Är lite avundsjuk.... Flört

• BettanB

NN: Var och hälsade på honom häromdagen; får hem honom om ett par-tre veckor. Ska bli SÅ roligt!

Sorg i BettanMansion.
  • mojutten

Hej allesammans,

Härligt att ni haft det bra över Midsommar. Själv hade jag en lugn men bra midsommar och sen var jag även ledig igår och det har varit härligt.
    Nedräkningen till BIM har börjat, och jag tar snällt alla mina medikament. Fick ett lite roligt brev från läkaren på RMC igår där hon ursäktade för att hon inte gått igenom hur man tar fragimsprutorna, men att när det tar sig så får jag mer än gärna komma in för lektion. 

• BettanB

mojutten: Får hoppas att det snart blir dags för lektioner då.

Sorg i BettanMansion.
  • mojutten

Tackar Bettan, jag hoppas också att jag får gå på lektion snart.
    Är dock lite frusterad över att progesteronet ger mig så fina graviditetssymptom, men ska jag vara ärlig så har jag bara en känsla av att det inte blir något litet pluss denna gång. Jag sa till mannen igår att om mensen kommer så ska här tröstas med ost. Ost och vin, i mängder som om jag gick på diet.

• BettanB

Bra tänkt. Och sen nya tag, om så nu är. Fast jag har då aldrig fått särskilt mycket falska symptom av prog. Får iofs inte symptom ens när jag ÄR gravid så. *muttrar*

Sorg i BettanMansion.
  • mojutten

Jag har ju inget att jämföra med så tiden får utvisa, men jag har lite smått illamående, ömma bröst och lite molvärk

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3