• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Jösses, har det redan gått 3 månader till!!!
    Här är den nya tråden iallfall

Här är alla som är 30+, barnlösa, och som haft 2 eller fler mf/ma välkomna att hänga på.

Anledningen till att vi inte vill att yngre eller de som redan har barn ska skriva här är dels för att vi som är över 30 även (ofta) har ålderspanik utöver svårigheterna att behålla våra små och dels för att vi utan barn är i en annan sits än er som redan har barn. Med det vill jag absolut inte föringa eran sorg för den är lika stor, men jag hoppas ni förstår hur vi menar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 09:28
    Medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m47914387.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-08 09:39
    Ny medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m49858810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-11 18:00
    Plustråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m52477196.html

• Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
  • BettanB

Hej, flickor. Hur har ni det i sommarvärmen? Har ni somnat i skuggan av en tall?

Sorg i BettanMansion.
  • NinniNinna

Bettan: ja, det hade man ju verkligen kunnat tro Flört Jag känner mig iaf helt avdomnad och ligger mest och slappar på balkongen. Hur är det med dig?

Såg det ni skrev om i andra 30+ tråden. Först; grattis till att ni får hem lillkillen snart! Låter helt underbart!

Och sen det andra... jag är faktiskt rädd att det här tråden kommer att dö ut också. Den ligger så dåligt till att jag inte tror att man hittar den. Jag skulle ju definitivt inte ha hittat den iaf när jag gick in på FL första gången och letade efter fler som drabbats av mf/ma. Tråkigt!

• BettanB

NN: Jag är helt slut, men måste ju jobba några veckor till. Jisses vad jag längtar efter semester!

Ja, vi får se till att hålla liv i tråden. Och tipsa andra om vi springer på fler 30+:are med samma bagage.

Sorg i BettanMansion.
  • mojutten

Jösses vad det har varit varmt, men än lever jag. Två dagar till semester, jippi och födelsedag på lördag. Infaller nästan med ÄL, det vore en lämplig present.

Jag håller med vi får hålla tråden i liv, jag har "tappat" för många av mina andra som jag hade i början pga att alla är gravida och snart får sina små eller har fått dem redan och inte är så intresserade i av stök och bök i verkstaden längre. Sen så har de så klart inte samma bakgrund och förståelse som ni har heller,

• NinniNinna

God morgon tråden

Mojutten: härligt att semestern närmar sig! ...och grattis i förskott, håller tummarna för en lämplig present Flört

• TantTingeling

Hej hej

Kliver in och vinkar lite försiktigt *vink vink* :)

Har nu efter flera veckors semester kommit såpass i balans att jag orkat mig tillbaka hit.

Osäker på om det är några nya här, men alla ni gamlingar känner ju mig :) Och jag tror inte att det är nån jag inte grattat!?

Hoppas alla har en skön sommar.!

Kramisar!

• icka76

TT: Hej vännen! Vad underbart att "se" dig igen, har saknat dig här inne. Skönt att höra att du mår bättre. Kram

• BettanB

Hej, alla.

Grattis i förskott, mojutten. Perfekt läge med födelsedag och äl. Tror det kan ge tur serru! Själv plussade jag ju på morsdag; hoppas det bådar gott.

TT: HEJ, vännen. Vad roligt att se dig igen. Har tänkt på dig hur mycket som helst. *kram*

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3