Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16
Hej blåklocka!
Nu har vi gjort vul och allt såg bra ut! Det är en bebis där inne, så inga tvillingar! magen börjar bli svår att dölja nu. Det var lika förra gången. Nu har jag ju iforsig mage kvar sen sist så folk kan ju tro att det är bara den.
Hur går det för er andra?
Mrs S E: Härligt att allt såg bra ut! En bebis är också bra, vilken lycka! Mysigt med mage redan! (eller så är det bara jag som drömmer och tycker det skulle vara underbart... )
Skön helg till er alla!
Mrs S E, vad skönt att vul:et gick bra. Så mysigt att få se det lilla livet.
Gosevännen, nog får vi väl verkligen hoppas att det blir vår i år också. Annars får jag nog fundera över att flytta till vamare breddgrader Jag börjar bli mätt på det här vädret nu
Kramar till er alla!
Blåklocka: Själv njuter jag till max av vädret! Tycker det har varit en perfekt vinter, och nu när solen skiner och fåglarna kvittrar i takt med att snön droppar från takkanten är det bara ljuvligt! Det blir vår snart! Kramis!
Det samma till dig Gosevännen!
Glad påskhelg!
...Känner mig riktigt nere nu och skulle verkligen behöva lite förböner... Fick dåliga nyheter strax innan påsk, och är orolig för framtiden... Så, om ni bara orkar, snälla kom ihåg mig/oss.
Tack Lilloppan!
Gosevännen - jag ber också! Kram!