Kristen och ofrivilligt barnlös, stöd- och förbönstråd nr 16
Mrs S E: vågar jag fråga hur det gått för er? Ber för er också!
Hej. Vi hade testdag idag och jag har haft mensvärk till och från i några dagar så vi var inte hoppfulla... MEN det blev ett PLUS! Vi är SÅÅÅÅ glada och tacksamma till Gud. (Ingen vet något än så skriv inget i min gästbok eller så är ni snälla)
Nu ber vi att det ska få stanna kver och växa till sig som det ska. Och så får vi väl se om det blir 2 eller en bebis sen
Åh jag känner ännu mer med er som ännu inte har lyckats än, nu när man själv gick igenom detta en gång till. Väntan på test och allt. Nu kom ju aldrig min mens, men kan verkligen känna besvikelsen för er som mensen har kommit för!
Håll ut. Gud är god och vill ert bästa!
Åh, grattis Mrs S E! Vilken lycka! Vad jag blir glad! Ber att graviditeten fortlöper som den ska. Gud med dig!
Så ber jag naturligtvis också för er som fortfarande kämpar och längtar! Kram!
Härligt Mrs S E! Grattis! Nu får vi bara be att en, eller båda, stannar kvar!
Undebart!
Fantastiskt Mrs SE!! Grattis!
Gosevännen: jag har precis haftuslag på stickan idag, så jag väntar in måndagen.. då blir det att ringa ferten och boka tid för återföring av eskimåpyret. Så får vi hoppas att pyret klarar upptining och sedan hela balunsen!
Lilloppan då ber jag alldeles speciellt för dig! Lycka till!
Lilloppan: Lycka till! Ska komma ihåg er i böner!
Just det.... TACK för grattulationerna!
Lycka till Lilloppan! Ber för dig!
Mrs S E: Hur känns det då med tanke på att det kan vara två? Är du hoppfull eller tveksam? Själv drömmer jag enormt om tvillingar...!