Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Phil & Ted syskonvagn del 17

Mamma till Cleo och Abbe skrev 2011-02-25 21:46:23 följande:
    Babyfia: kikade in i bloggen men kunde inte kommentera, skumt! Ser bra ut, får bli ett sådant! Regnskydd då, några tips? Vi har deras egna nu och det är ju bra på men tar så mycket plats och går ju inte att vika ihop om det är kallt ute... Värdelöst ju!
    Som singelregnskydd har vi ibland använt ett universal - rött med reflexstjärnor - från Axel & Ida. Sydde fast två tryckknappar i fotänden och så sitter det helt okej. Skyddar dock bara en sits. Men jag provade också att sätta det liksom baklänges över syskonsitsen bak och det blev inte världssnyggast men det kanske man kan hitta nån bra lösning på åxå... Tror jag har bild i mitt bildgalleri...
  • bohusbebis
    kalmar brud skrev 2011-02-28 10:15:31 följande:
    Måste fråga... Var det någon som var intresserad av att se hur dom hjulen sitter på vagnen utgan luft?
    JAAAAAA! Du menade de punkteringsfria va? Hur är de att köra med, lufthjul blir ju liksom lite fjädrande i sig...?
  • bohusbebis

Nån som hört nåt om Phil&Teds leveranserna från Ping-Pong? Har återigen mailat dem idag utan att få svar, orkar inte ringa och tjata igen. De låter så tjuriga nu... Känns lite sådär att man betalt och inte vet nåt om företaget egentligen....

• bohusbebis

fick mailsvar: 

Delivery by Phil & Tweds has a delay because the Explorers were sold out a moment. The truck is on the way to us. We expect arrival every day

jaha? men de borde ju kunna säga nåt om leveransdatum ändå tycker man, och meddela ATT det blir förseningar, kunderna ska inte behöva jaga dem tycker jag...

• bohusbebis
    S a C skrev 2011-03-02 13:52:15 följande:
    Malinen skrev 2011-03-02 13:19:21 följande:

Puffar lite, jag undrar också... Vet att nån köpte via Phil and teds hemsida men jag kan inte hitta den där. Har lite dåligt med datortid så jag kan säkert ha missat. Var kan man annars beställa eller köpa?

Köpte akta graccos solskydd för länge sedan men jag får inte till det så bra med den. Är den nån som använder acta graccos solskydd, alltså den till bilbarnstol som kan ta ett bild? Eller nån som vet om det redan finns i nån av bildtrådaranr?
    Here we go again.
    Suflett till syskonsitsen för classic, sport, explorer, hammerhead och dash:
    shop.philandteds.com/index.cfm?tmpl=butikk&a=...
    Går att beställa på hemsidan (smidigast tycker jag) eller gå in till en återförsäljare och beställ.

Jag har haft en sport utan suflett, saknade det. Har nu en explorer med suflett, älskar det!
    Tycker du suffletterna sitter på bra? Fästet är tydligen annorlunda än på sporten (huvudsitsen)... får ju aldrig vagnsskrället för att bilda mig nån uppfattning om det...  båda ungarna lär väl ha vuxit ur den innan den kommer... Hade räknat med att ha den med på 2 weekendturer som den hittills missat... nu är det snart dags för nästa... mitten av mars... undrar om vi får den tills dess... undrar om man kan räntefakturera leverantören, vi har ju betalat vagnen redan... dessutom var euron högre då än nu, tror vi skulle tjänat ännu mer om vi beställde nu istället... äh, jag sitter bara här å retar upp mig och är gnällig...
  • bohusbebis
    Diablo skrev 2011-03-03 10:20:20 följande:
    Jag försökte ringa Pingpong hela dagen i går och nu på morgonen men det verkar som de inte svarar längre, telefonsvararen går på direkt. Tråkigt. Får väl mailbomba
    usch, sånt där oroar mig... hade du åxå betalt i förskott? bara de inte kursar eller nåt....
  • bohusbebis

Undrar varför PingPong inte får sina leveranser, det verkar ju som att många andra erbjuder Explorer så helt slutsålda kan de väl inte vara. Har PingPong svårt med betalningarna eller?

• bohusbebis

Gick nu in på mitt konto på PingPong och där står plötsligt "partly shipped" med dagens datum !!! Undras jag vad som kan tänkas komma då!!!!!

• bohusbebis
    Diablo skrev 2011-03-03 11:06:26 följande:
    Vilken vecka skulle din vagn ha kommit egentligen?
    Beställde den 21/1 och de sa lev v.6
    Det står inte VAD som har blivit partly shipped... kanske får transportväskan bara eller nåt...
  • bohusbebis
    Läängtar skrev 2011-03-03 17:02:23 följande:
    Bohusbebis: ja kanske transportväskan då! Till mig har dom då inte skickat nått å jag beställde den 13/1.
    Tja den har jag ju mycket nytta av då.... *ironi*
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17