mini75 skrev 2011-01-27 22:33:32 följande:
Kul att höra! Ja jag får väl skrota brio go, den har jag ju redan haft i 5 månader ;)! Det enda jag kanske tycker om bee är att den är omysig, eller? Fast de ser väldigt smidiga å fina ut! Och så kan man ha ståbräda till stora om det skulle behövas...
Omysig å omysig, vi har haft en hemmasydd sittdyna med lite "vingar" och en bumperbar och dottern har älskat vår Bee+. Men nu ska den få flytta. Har just bestämt oss för att bara ha Phil&Ted:en om Explorern som vi väntar på uppfyller alla förväntningar (mest som singelvagn till lillasyster tror jag). Och kanske en mindre å enklare "resevagn". Våra barn är så stora att de inte åker så mycket längre, och när de gör det så är det antingen på resa - eller hemma på grusvägar. Bee+:en utnyttjas inte som den borde, snyft... Man kan väl inte ha hur många vagnar som helst... Kanske... Phil&Teds är den vagn vi liksom återkommer till, den är så oumbärlig.
Men vi tyckte att Bee+ var ett bra alternativ till PT:n, eftersom den är slank och snygg - och samtidigt har väldigt bra sittkomfort för barnet. Men för oss funkar tyvärr inte de små hjulen, det blev mest att vi körde den på "stadsbesök". Åååå ångrar nästan vårt beslut, man kan ju ändra sig.... Minus för oss är dock att Bee+:en blir större hopfälld och inpackad än vad phil&ted:en blir. Så på resor har det oftast blivit PT:n som fått åka med för den har fler fördelar..