Phil & Ted syskonvagn del 17
Har en P&T Sport som ska säljas,ev....Vad tror ni jag kan sätta för pris?
Det gäller vagnen(08),men syskonsits,dubbelt regnskydd,litet plastskydd,ett extra helt nytt handtag,en helt ny extrasits(huvudsits),en tillhörande sidoväska(panierbag el vad de kallas),en liten väska för styret el sidan...Vad tror ni?
Tror inte att du får mycket mer för att tillbehör, ny extrasits etc finns med (om den ordinarie sitsen är okej). Du kan ju prova att sätta ut ett pris för bara vagnen, och separata priser för tillbehören - och ett schysst paketpris för allt. Såg en kanonfräsch svart-grå sport v2 häromdan för 2.500!!! Det var billigt! Här i göteborgsregionen verkar man kunna sälja vad som helst för ganska bra priser, har sett att de begär runt 4000 för e3:or...
Jag satte på helt ny klädsel/syskonsits etc på vår gamla vagn, svart/grå v2 -08 och begärde 4.500 för bara vagnen, samt tillbehör (adapter för syskonsitsen bakåtvänt, transportväska, pannierbags, babylift, regnskydden mm). Fick 5.500 för allt. Det tyckte jag var väääääldigt bra, men så är efterfrågan väldigt stor på beg vagnar häromkring.
Vår nya vagn med skavanker, sport v1 betalade jag 900 för... Men har redan kompletterat den för några hundringar... Summan av mitt långa inlägg är att det är väldigt svårt att sätta pris... Vill du sälja hyffsat fort skull jag tro att du får 4000 för allt...