Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Phil & Ted syskonvagn del 17

Vi kunde inte packa nåt mer i vår flygväska förresten, för vi använde den till 2 sovande barn ända fram till gaten.... (avgång mitt-i-natten). Annars hade nog ett gäng handdukar räddat den...

• bohusbebis
    These skrev 2011-01-17 14:36:42 följande:
    Åååhhh!
    Jag kan verkligen inte bestämma mig för nånting!!
    Vad är det för skillnad på classic och sport?
    Sport har framför allt ställbart handtag. Skulle inte välja bort det... Sporten är lite mer av allt. Tycker jag. Men så älskar jag ju sporten.... Har ingen erfarenhet av Classic, men har haft en e3 som extravagn. Helt okej, men jag skulle absolut lägga en liten slant till på sporten. OM den nu finns att köpa längre...
  • bohusbebis
    These skrev 2011-01-17 14:50:55 följande:
    Ok! Du vet inte om de skiljer Utrymmesmässigt för barnen?
    det tror jag inte... men är inte 100... har du kollat på phil&teds hemsida, där kan man jämföra de olika modellerna... vet inte om det framgår något där...
  • bohusbebis

Ni med Explorer, har ni använt suffletten i allra högsta läget? Kan en 5-6 åring sitta okej under suffletten då? VIlken är snyggast som singelvagn - explorer eller sport?

• bohusbebis
    S a C skrev 2011-01-18 10:14:25 följande:
    Under sufletten går nog bra, jag hade varit mer bekymrad över benutrymmet.

Jag tycker inte det är nån större skillnad på utseendet, ganska intetsägande båda två.
    Han sitter rätt ihopkrupen i Sporten också, men det är ju inte så ofta (mest när han somnat på resa).
    Kommer troligen få en ny vagn av flygbolaget och även om lokala barnaffären säljer ut sporten så blir det billigare att beställa en explorer från pingpong... velar hur vi ska göra... kommer mest använda den som singelvagn till 2,5 åringen.... Älskar verkligen sporten för den är så smidig, men så verkar ju suffletten på explorern väldigt imponerande... Noterar också att de sänkt maxvikten i huvudsitsen från 25 till 20 kg på explorern...
  • bohusbebis
    These skrev 2011-01-18 11:32:01 följande:
    Bohusbebis: jag blev så nyfiken att jag ringde! Numret stämde inte... Kom till en helt ovetande! Skumt!
    Nån som fyller år?
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-01-18 11:54:14 följande:
    Nån som fyller år?
    blev åxå nyfiken å kollade annonsen igen, men det står ju inget nummer? eller så har den stackarn blivit nerringd och fått blocket att ta bort numret?
  • bohusbebis
    kalmar brud skrev 2011-01-18 19:37:44 följande:
    samma hände oss när vi var på semester i somras... men ena bakdäcket som small... Fick vara utan vagn i en hel vecka...
    Det blir en jävla smäll... Vår fälg gick i 2 bitar...
    Innan den smällen så hade vi lagat hål 5 gånger på varje däck så vi fick nog...

Jag beställde däck som INTE har luft... PERFEKT!!!
    Samma hände oss under en flygning... Trots att jag faktiskt tänkte på lufttrycket och släppte ut så mycket som det gick, men ändå gick att köra...
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17