Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Phil & Ted syskonvagn del 17

DariaM skrev 2011-03-11 09:47:06 följande:
    hmmm...jag kan fortfarande inte se vart min Explorer är trots att jag fick mail om att den är skickad samtidigt som er andra. 
    vad beställde du?
    Jag kunde se min leverans igår kväll, först då hade den blivit upplockad...
  • bohusbebis

kanske kunde räntefakturera dem från den 21/1 till datum då vagnen faktiskt kommer... betalade ju vid beställning.

• bohusbebis
    Läängtar skrev 2011-03-11 10:08:54 följande:
    Åhhhh jag orkar inte!! Dom har skickat fel!!!!
    Explorerns sits eller hela vagnen?
  • bohusbebis
    min är kvar i Unna var nu det ligger... Fast den ska iaf vara rätt. Kanske...
    Men tjejer, jag glädjs för er skull - och blev lite sugen på röda dynor nu när ni pratar om det. Kanske ni kan fresta med några bilder?
  • bohusbebis
    Läängtar skrev 2011-03-11 20:00:01 följande:
    Bohusbebis: Nu finns bild på min explorer i bildtråden :)
    mums! Jättefin! Min är nu i malmö. Så nära men ändå så långt borta....
  • bohusbebis
    SMARAGD skrev 2011-03-13 11:01:24 följande:
    HEj

TAck vad snällt.. Har du såna? Skulle du kunna fota åt mig tror du? Så jag får se hur det ser ut. Borde ju fungera att sätta på viben också ju..... Finns väskorn i olika färger?
    De väskorna, om  ni menar Pannierbags:en, är ENORMA. Som en stor säck. Svåra att organisera. Personligen har jag bara använt dem när jag varit på långresa ensam m bägge barnen. Jag har däremot haft en Skip*Hop Duo Deluxe (även dubbelvarianten) på sidan (man kan självklart ha 2) på vår sport. Det borde väl gå att sätta fast även på Vibe:en? Tror jag har en dålig bild på det i mitt galleri. Har nu en Saddlebag (blöjfria barn) som jag alternerar antingen på PT:n eller Bee:et. Har dock sytt på en liten axelrem så att den går att bära hyffsat åxå.... Håller med om Saddle Bag:en, den rymmer rätt mycket faktiskt.
  • bohusbebis

Kan slå ett slag för Basebag:en som eg är till just Vibe. Vi har den alltid i vår Sport. Däri ligger regnskydd om det ser ut att behövas (alt myggnätet om det är säsong för det), 2 fleecefiltar, pump å däcklagningsgrejer, ett cykellås, 1:a förband etc... Den tar inte mycket plats i varukorgen tycker jag, är lätt att lyfta ur (i handtaget)  när man viker ihop vagnen. Vi har även en Shop n`drop i varukorgen där allt annat ligger väl samlat... (vi använder oftast phil&ted:en när vi ska ut på äventyr å behöver en massa packning.....)

• bohusbebis

Fortfarande ingen explorer... Men imorrn!!!
    En fundering som jag klurade på, är det nån som testat Mountain Buggy/ Urban jungle regnskyddet med dragkedja på en Phil&Ted vagn? De där dragkedjorna tyckte jag var praktiskt när vi hade en sån... För det är det väl itne på PT regnskydden?

• bohusbebis
    Läängtar skrev 2011-03-14 16:11:56 följande:
    Bohusbebis: trist, men bara 1 dag kvar :) själv har jag inte kört min utanför huset ännu!! Vet inte om jag ska vänta till bebis kommer eller om sonen ska få åka i den innan. (är rädd att jag hinner skaffa en till vagn då när lillasyster kommer) haha jag och mina vagnar som mannen brukar säga :)
    tänk att alla män verkar säga samma... åtminstone min (och min pappa som brukar få transportera "fynd" från sthlm till västkusten.... han är rätt trött på det....)
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17